Search

sobota 30. júna 2012

Angel in my dream - 6. kapitola

                                                                                                                                                                                            
Oneskorene ku koncu roka :) Užite si prázdniny plnými dúškami. Voda, kúpaliska, disco, chaty, zábavy... to všetko čaká len na nás :D    

Pre zhrnutie: Elena zistila, že je tehotná a hoci sa jej to zdá takmer nemožné je si úplne istá kto je otcom. Úplne neočakávane sa na scéne opäť objavuje Damon spolu s Rebekah. Ako prijímu najnovšie udalosti? Podporia Elenu? Upredností Elena svoje dieťa alebo priateľa? A čo Rebekah a jej nenávisť k dvojníčke?


Sedeli na pohovke v Eleninej obývačke a výrazy v ich tvárach boli rôzne. Elena bola mierne vystrašená a trochu nahnevaná. V prvom rade, bola absolútne proti tomu, aby musela pozvať Rebkah do svojho bytu, hoci na druhej strane ju nemohla nechať stáť na chodbe. Navyše boli teraz s Damonom spolu a tak by snáď mohli začať odznova.
Rebekah síce nevyzerala, že má v pláne zmazať Elenu z povrchu zemského, ale nedalo sa povedať, že by bola mimoriadne nadšená vývojom situácie o ktorej si už stihla čo to domyslieť.
            Pokiaľ ide o Damona, Elena bola každopádne rada, že nemá v byte priveľa  rozbitných vzácnych vecí, lebo jej priateľ vyzeral ako sopka tesne pred obrovským výbuchom.
"Ehm..ponúknem vám niečo? Okrem krvi, lebo bežne nemávam upírov na návšteve," vysvetlila, na čo si Damon odfrkol. Elena ho prepálila pohľadom.
"Chcel by si niečo povedať, Damon?" vyšla naňho ostro.
"Je toho veľa čo by som ti chcel teraz povedať, ale ešte viac jednej neprítomnej osobe, ktorá za to môže!" vyštekol.
"Tým sa dostávam aj k jadru problému. Vysvetlíte mi niekto, AKO JE TO, DOČERTA MOŽNÉ??! Je predsa upír!!"
Elena mu pokojne podala list papiera. Vedela, že raz to Damonovi bude musieť povedať a bola na to pripravená. Nemienila sa obhajovať. Svoje dieťa, lebo bolo v prvom rade jej, si zamilovala. Ten malý človiečik, ktorý v nej žil, sa pre ňu stal najdôležitejšou osobou v živote. Reakcie ostatných neboli podstatné.
"Prečítaj si to," vyzvala ho.
"Od začiatku som si kládla rovnakú otázku, hoci som si bola istá otcom. Ale z logického hľadiska mi to tiež prišlo neskutočné. Začala som hľadať nejaké informácie a toto som objavila v Isobelinom výskume. Zaoberala sa aj Pôvodnou rodinou. Bonnie mi to preložila, lebo originál bol napísaný runami."
Damon ho rýchlo preletel pohľadom. S každým prečítaným riadkom sa mračil čoraz viac.
"To je smiešne," povedal napokon.
"Budeš veriť nejakému starému kusu papiera? Po všetkých klamstvách, ktoré Klaus a Elijah pripísali do histórie?"
"Tak mi prepáč, ale mám veľmi pádny dôvod, veriť tomu kusu starého papiera," vyprskla napokon Elena a ukázala na svoje zaoblené bruško. Už jej dochádzala trpezlivosť.
"Mohol by si tento fakt konečne prijať? Si môj priateľ Damon, a čakala som od teba trochu viac podpory. Prečo to nemôžeš pochopiť?"
"Má pravdu, Damon," ozvala sa napokon Rebkah. Elena prekvapene povytiahla obočie. Z tejto strany podporu nečakala.
"Prekvapená?" spýtala sa pobavene upírka vidiac jej nedôveru.
"Popravde áno," odvetila.
"Možno som mŕtva tisíc rokov, ale stále som žena. Niektoré veci dokážem pochopiť lepšie ako muži," ozrejmila jej.
"Pokiaľ ide o ten zdrap papiera, ako si to nazval," obrátila sa k Damonovi sediacemu vedľa nej, "je z Ayanninej čarodejníckej knihy. Chýba v ňom však jedna podstatná informácia. Ayanna sa chcela poistiť, že možno raz sa línia Tatie Petrovej skončí nadobro. Kvôli tomu sú moji bratia schopní počať dieťa s ľudskou ženou. Nie však hocijakou. Musí to byť dvojníčka."
"Chceš mi povedať, že moje dieťa je posledným článkom mojej pokrvnej línie?" opýtala sa Elena. Nedávalo jej to žiadny zmysel. "Už nikdy nebudem môcť mať ďalšie?"
"Nie celkom. To dieťa, je potomok dvojníčky a Pôvodného upíra. Ako také navždy zruší prekliatie dvojníčok. Už nikdy sa žiadna nenarodí. Pokiaľ ide o ďalšie deti, tie mať môžeš, ale už nikdy nie s Elijahom. To sa môže stať iba raz. Svojim spôsobom je to dôvod, pre ktorý som vždy nenávidela dvojníčky," smutne poznamenala.
"Ako to myslíš?" opýtala sa Elena.
"Vieš, kedysi dávno som aj ja bola len obyčajné dievča, ktoré chcelo obyčajné veci. Chcela som deti, rodinu a tak podobne. Po niekoľkých storočiach som zistila, že napriek tomu, že ja to už nikdy nedosiahnem, jeden z mojich bratov možno áno. Považovala som to za nespravodlivé," priznala. Damon vyzeral trochu prekvapene. Zrejme by to do chladnej Pôvodnej upírky nikdy nepovedal.
"Fajn, presvedčili ste ma, ale je tu jeden drobný problém, na ktorý sme pozabudli. Veľký zlý brat... Klaus," povedal smerom k dievčatám.
"Vie o tom?" spýtala sa trochu s obavami Elena. Rebekah sa uškrnula.
"O tebe a Elijahovi, alebo o tom, aké dôsledky to preňho bude mať?"
"Vtipné," poznamenala sarkasticky.
"Okej, už som vážna," odvetila upírka. "A áno, Nik vie o tom, čo by preňho podobné dieťa predstavovalo. Preto o tom nikomu nepovedal. Ja sama som sa o tom dozvedela len náhodou a za odmenu som dostala dýku do srdca na stopäťdesiat rokov."
"Tak moment," Damon si náhle niečo uvedomil.
"Ty si bola jediná, kto o niečom takom vedel?" opýtal sa a Rebekah prikývla. Elene to začínalo dochádzať.
"Takže ocko nevie, že bude ocko?" nadhodil Damon s jeho vlastným zmyslom pre humor.
"Ty si mu to nepovedala?" Rebekah bola prekvapená.
"Ja som vlastne nemala ako," priznala Elena. "Aj keby som chcela, vôbec netuším kde Elijah práve je. Naposledy som ho videla pred šiestimi mesiacmi, keď... ehm.... skrátka netuším kde je, ani prečo odišiel."
Damon sa nepríjemne zamrvil na gauči. Elene to uniklo, ale Rebekah nie.
"Nevieš o tom náhodou niečo?" opýtala sa ostro. Vedela, že Damon jej brata - ani jedného - nijako zvlášť nemiluje a tiež neschvaľoval akékoľvek jeho city k Elene.
"No.. povedzme, že neodišiel tak celkom dobrovoľne," priznal farbu Damon. Elena sa naňho zarazene dívala. Kvôli svojmu dieťaťu sa snažila žiť ďalej, ale Elijah ju trápil aj naďalej. Bolesť zo straty nevyliečil čas. Chýbal jej každý jeden deň a teraz sa dozvie, že za to môže Damon?
"ČO SI MU POVEDAL?" vykríkla nahnevane zabodnúc doňho pohľad. Damon videl tú bolesť v ňom, lásku aj smútok. Spôsobil jej ho on sám. Svojou hlúposťou a sebeckosťou.
"Mrzí ma to Elena. Chcel som pre teba niečo lepšie, chcel som, aby si bola šťastná. Ja len.."
"TY SI OPäŤ MYSLEL LEN NA SEBA! DOČERTA DAMON, JA UŽ NIE SOM TO SEDEMNÁSŤROČNÉ DIEVČA Z MYSTIC FALLS. MÁM PRÁVO ROBIŤ VLASTNÉ ROZHODNUTIA A AK SA ROZHODNEM ZLE, BUDE TO MOJA CHYBA, NIE TVOJA!!!" Elena sa chcela postaviť, ale vzápätí sa prudko prehla a chytila sa okraja stolu. Cítila, ako ju dieťatko koplo. V tom momente stála pri nej Rebkah a zachytila ju. Elena ostala trochu zaskočená, ale zrejme sa im obom podarilo začať odznova.

3 komentáre:

  1. Zaujímavé... fakt, vývoj situácie aj to ostatné... Nevie ocko že bude ockom??? To je presne ten Damon, ktorého mám rada... :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Skutočne zaujímavé....tak toto by ma v živote nenapadlo!! Som zvedavá čo bude ked ocko zistí že bude ockom :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Naozaj netuším, či napíšem nejakú ďalšiu ff na TVD, no napadlo ma, žeby som dala nejaké pokračovanie, keďže milujem povodnú rodinu, a sama som si užila písanie epilogu obzvlašt ked som si to všetko predstavovala...
    Pretože celé to skončilo tak nejak otvorene (Damon+Rebekah, Elijah+Elena a ani Stefan nebol tak celkom jasný...) Kebyž eviem, že o tom má záujem viac ludí...

    OdpovedaťOdstrániť