Search

sobota 2. júna 2012

Odporúčam ;)

Pre priaznivcov páru Klaus & Caroline dávam do pozornosti poviedku I need you, becouse...
ktorú nájdete na tomto blogu. Osobne sa mi veľmi páči, je písaná jednoduchým štýlom a výborne sa číta.
Zároveň však aj drží čitateľa v napätí. Trochu dobrodružstva, priateľstvo, odhodlanie a najmä láska.

DEJ: Caroline sa dozvedela pravdu o Klausovi v Tylerovom tele, vyhodila ho a nakričala naňho veľa nepekných vecí. Keď jej však Elena zavolá, že Tyler (Klaus) bol napadnutý niekým z rady, umiera a nevedia mu pomôcť uvedomí si, čo k nemu naozaj cíti. Zachráni ho, alebo ostane navždy sama, len z výčitkami, že nerozvážne zahodila svoju lásku? Čítajte a uvidíte :)

P.S: Obmedzenia nie sú zatiaľ žiadne.

2 komentáre:

  1. Teší ma, že sa ti moja poviedka páči a cením si, že si pre ňu urobila reklamu ;)
    Ďakujem a prajem pekný deň

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Už skôr som si všimla, že aj ty si mi urobila malú reklamu na svojom blogu, tak som si pomyslela, že je to fér, zvlášť ak ide o takú skvelú poviedku, ktorá rozhodne stojí za prečítanie :) O dobrých veciach treba dať vedieť aj iným ;)

      Odstrániť