Search

pondelok 25. júna 2012

Na odreagovanie..

Nadpis to vystihol. Potrebujem odreagovanie a pohár ovocnej šťavy. A ešte možno pár dobrých nápadov o čom by sa dalo písať. Dlhý zoznam, ja viem. Ale práve som prišla z autoškoly, ktorá ma pomaly ale isto začína deptať. Už by sa to malo zlepšovať ale ja nevidím nijaký výrazný pokrok. Nie že by som bola postrach ciest, avšak mohlo by to byť aj lepšie. Keby sa mi chcelo písať denník, nevykecávala by som sa tu. No čo, šetrím papier ;D


Dnes som úspešne dopísala poviedku Angel in my dream. Pre zaujímavosť prezradím, že bude mať osem kapitol a na konci bude happyend, keďže nemám rada smutné konce. Jedine keď som v depke :) Kto si prečítal najnovšiu kapitolu už možno tuší, ako sa šťastný koniec bude vyvíjať. Okej, viac nepoviem, nechcem kaziť prekvapenie.
Inak, nemáte niekto tip na zaujímavý film alebo seriál? Idú prázdniny, kopu voľného času a ja by som uvítala niečo kvalitné na internete najlepšie po česky alebo anglicky s českými titulkami. Momentálne mám rozpozerané dva seriály. Saving hope - kde ma momentálny vývoj dosť ubíja a True blood, kde to zatiaľ nie je veľmi zlé, napriek mojim kritickým recenziám. Minule som si tak hovorila, že vždy keď píšem recenzie som omnoho kritickejšia. Na druhej strane ich píšem rada, lebo je to fajn využitie času a aj sa nad jednotlivými epizódami viac zamyslím. Niekedy si všimnem veci, ktoré ma neskôr pobavia, alebo ktoré sa jednoducho nepodarili, určite to poznáte :D

Toto je moja obľúbená pesnička z TVD epizóda 3x14, myslím. Bolo to na plese Pôvodných. Veľmi pekná :))

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára