Search

pondelok 18. júna 2012

True Blood 5. séria

Bože, celkom som zabudla na novú sériu True Blood, ktorá mala premiéru 10. júna 2012. Malý dodatočný oznam :))
Mám toho momentálne nad hlavu, ale idú prázdniny tak budem mať viac času (dúfam). Úprimne som rada, že vôbec stíham pridávať poviedky, nehovoriac o tom, že ich ešte aj píšem. Občas mám pocit, že mi to ide ako v lete na saniach.
Nevadí, lepšie neskoro ako nikdy. S tým súvisí aj nová rubrika recenzií. Keďže mám momentálne prestávku od hodnotenia Denníkov a o Saving Hope sa mi nechce rozpisovať v recenziách, možno spravím TB. Meškám síce dve časti, ale ak budem mať šťastie, chcela by som to do konca týždňa dobehnúť. Uvidím, ako sa bude situácia vyvýjať. Ak by som napokon recenzie nepísala, dám vedieť. Neviem nakoľko seriálu fandíte vy, ale mne sa páčil - je rozhodne lepší ako jeho knižná predloha.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára