Search

štvrtok 7. júna 2012

Saving Hope - premiéra!!

Vďaka nude na geografii vznikol obrázok k novému seriáu SAVING HOPE, ktorý má dnes 7. júna 2012 v Amerike premiéru. Jednu z troch hlavných úloh dostal Daniel Gillies známy z The Vampire diaries ako Original vampire Elijah. 

Je to seriál z medicínskeho prostredia, ktorý som po pozretí traileru zhodnotila ako kombináciu Dr. Housa a Ducha :)) Ohlasy na internete boli zatiaľ celkom dobré, takže uvidíme. Momentálne iba dúfam, že sa niekto zľutuje a uverejní k tomu aj české/slovenské titulky inak sa poriadne natrápim kým si to preložím :D

                                     

About serial:
Keď charizmatický šéf chirurgického oddelenia nemocnince Hope-Zion Charlie Harris upadne do kómy, zanechá nemocnicu v chaose a svoju snúbenicu a zároveň kolegyňu Dr. Alex Reidová, v šoku.
Tá spolu s nastupujúcim lekárom Dr. Joelom Goranom rozbehne preteky o záchranu jeho života. Kým spoločne riašia každodenné prípady a problémy Alexin snúbenec sa potuluje chodbami nemocnice ako duch a pozorne sleduje jej kroky.

                                  
Herecké obsadenie:
Dr. Charlie Harris - Michael Shanks
Dr. Alex Reid - Erica Durance
Dr. Joel Goran - Daniel Gillies
                                    

5 komentárov:

  1. Ten trailer vyzerá naozaj veľmi dobre... mohol by sa z toho vykľuť fajn seriál.. a inak tento žáner by sa mohol objaviť aj v telke... takže o nejaký rok by to mohlo byť aj s dabingom :-)

    A inak ďakujem za spomenutie v predošlom článku... aj keď tá moja pomoc vlastne nestojí za reč... bola to len drobnosť

    OdpovedaťOdstrániť
  2. áno, titulky už sú, ja som sa na to tiež tešila, zrovna sťahujem prvý diel...
    P.S. A kým sa sťahuje, šup na tvoju poviedku! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ahoj, a mohla by si mi poradiť, kde najdem prvy diel aj s titulkami?? sice som to videla v originale, ale nebolo to celkom ono :D
      (ak by si to nechela davat do komentarov, mohla by si mi to poslat na mail?)

      Odstrániť
  3. Nerobí mi to problém, na movie-library.cz tam si to môžeš stiahnuť s titulkami vloženými alebo titulky extra
    Pekný večer a rada som pomohla

    OdpovedaťOdstrániť