Search

utorok 19. júna 2012

TB 5x01 - Turn! Turn! Turn!

Takže, ako som hovorila, je tu nová časť recenzií, tentokrát k seriálu True Blood. Doplnila som si informácie, ktoré som predtým prešvihla to znamená, nová epizóda vychádza vždy v nedeľu, titulky zrejme v priebehu týždňa. Podľa toho budem pridávať aj recenzie.
Súhlasiť so mnou nikto nemusí, ale recenzia sa volá recenzia pretože je subjektívna. Píšem ju pre seba, lebo to robím rada, ale aj pre vás, ktorí by ste chceli poznať obsah, alebo môj názor. Komentáre potešia :)
Keď som si včera chcela pozrieť prvý diel, ako naschvál sa môj internet rozhodol štrajkovať. Nakoniec som sa na to vykašľala a rovno som si to stiahla. Po pozretí mi doslovne padla sánka. Neviem, čo presne som očakávala od tak odlho ospevovanej piatej série, ale nebolo to celkom to, čo som napokon videla. Netreba však byť veľmi kritickí, veď je to prvý diel a myslím, že celkom spadá do kategórie pilotov. Typická rekapitulace na úvod a potom už dôsledky nedoriešených situácii predchádzajúcej série.

Eric u mňa zabodoval, takú upratovaciu službu by som brala všetkými desiatimi. Hoci ak sa na to pozrieme z iného uhla - z mocného a obávaného upírskeho šerifa piatej oblasti štátu Louisiana ho Bill degradoval na domáce práce?? :D

Čo sa týka ich odchodu, osobne nepovažujem za dobrý nápad nechať Jessice na starosti dom a už vôbec nie, nejaké právomoci. Jej vzťah (momentálne dosť otvorený) s Jasonom vidím na pomerne šťastný koniec. Ona je ako ženská polovička jeho minulého zlého ja - mladá, tvrdohlavá, nespútaná žiadnymi pravidlami a dychtiaca po zábave. On, narozdiel od nej teraz vystupuje ako slušňák, takže bude zaujímave sledobvať ako sa to vyvinie.

Príbeh reverenda Newlina vyzeral na konci štvorky celkom dobre, keby to neboli spackali. Možno bude mať niekto iný názor, ale ja som čakala skôr pomstu a nie otvorené vyznanie lásky. Proste mi tam nepasuje. Nič proti homosexuánym postavám, ale príde mi to ako bezduché opakovanie Buffy tematiky, ktorá s lesbickou hlavnou postavou (Willow) prišla medzi upírskymi seriálmi ako prvá - myslím. Hoci ten výraz nakopnutého šteňaťa bol celkom zábavný :)

K Jasonovi mám momentálne jedno slovo - chudák. Prejde si 180 stupňovou zmenou, snaží sa byť lepší a čo z toho má? Dievča, ktoré miluje po ňom chce iba sex, najlepší kamoš sa s ním nebaví (aj keď niet divu, že?) a šéf berie úplatky.
Kým bol bezcharakterným idiotom jeho život bol ľahší.

Šerif Andy si taktiež veľmi nešplhol. Vyzeralo to sním nádejne, ale očividne sa zahrabal na úplne dno jamy sebazúfalstva, pokrytectva a slabošstva a von sa mu nechce. Zrejme to bude len horšie.

Sookie sa nijako veľmi nevyznamenala. Jej rozhodnutie povedať Acidovi pravdu o Debie, bol hlúpe, veľmi hlúpe a Lafayettovi dávam bod za to, že ju včas zastavil. Nie žeby jej to pomohlo, ak pôjdu podľa knihy (v čo trochu dúfam, najmä vo vzťahu  k jednému vysokému blonďavému upírovi :D).

Pam bola úžasná, ako obyčajne. Podľa mňa je to skvelá postava. Je dôkazom toho, že nie každý musí milovať Sookie - a za to ju milujem ja :)). Každopádne to zabila v tej žltej teplakovej súprave, keď ju zakopali spolu s Tarou. O tej nemám najlepší mínení, ale uvidím.

Absolútnym topom tejto časti boli Eric a Bill. Eric to zaklincoval s tou hláškou: "Fuck Sookie!"
Správne, treba sa cez to preniesť, ale nevydrží mu to :D U Billa bol ešte záchvev, kým naňho nehodili striebornú sieť. To muselo bolieť :/ V kufri auta potom obaja vyzerali ako čerstvo z grilu. Keď som už pri tom, čo to bol za model, keď sa tam vošli dvaja dospelí chlapi?? Také by sa zišo na nákupné výlety, nie? :D

Nová postava Nora ma celkom potešila, keďže ju poznám aj zo seriálu Robin Hood ako Marianne. Nečakané však boli až prekvapujúco horúce sestersko-bratské vzťahy s Ericom. Billovi dávam body za poznámku: "Mohli by ste sa stíšiť, v New Orleanse sa už budú čudovať."
Nehynúca láska k Sookie ako aj všetky výčitky boli na pár hodín ta-tam. :D

Nech však mali akýkoľvek plán, Autority im spravili škrt cez rozpočet a nie malý.

Nezabúdajme ani na Russella Edgingtona, ktorý sa rýchlo zotavuje na prevažne tekutej strave. Všade sa vždy hovorí o zmŕtvychvstaní, ale môžeme vidieť, že ani z-betónu-vstanie nie je tak celkom nemožné :DD

Som zvedavá na ďalší vývoj, takže sa s recenziou ozvem o pár dní.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára