Search

štvrtok 28. júna 2012

Milénium :)


Dnes oslavujem :)

Keď som kontrolovala štatistiku, zistila som, že som dosiahla okrúhle číslo. Tisíc otvorení môjho blogu. Tešila som sa na to, popravde.

Týmto sa chcem zároveň poďakovať čitateľom, aj všetkým ľuďom, ktorý sem zablúdili. Aby som to zhrnula v skratke tu je stručný prehľad mojej štatistiky od založenia blogu 22. marca 2012:
Slovenská republika..........................861
Ruská federácia...................................50
Česká republika...................................39
Spojené štáty.......................................24
Nemecko.............................................10
Spojené kráľovstvo...............................9
Kórejska republika................................3
Malajzia................................................2
Francúzsko............................................1
Holandsko.............................................1

Ako som mala možnosť zistiť, medzi najčítanejšie príspevky patria poviedky a tu máme Top trojku:
1. Give me a chance
2. Nový smer
3. Genuine beauty
Ďalej by išla momentálne rozpísaná poviedka Angel in my dream a potom recenzie k The vampire diaries a informácie ohľadom seriálu Saving hope. True blood a tak ďalej.
Keď už som sa dala na tú štatistiku, pripomeniem aj najnovšie novinky a vylepšenia, ktoré som v posledných dňoch spravila. Možno ste si už všimli Prekladač v pravom hornom rohu, ktorý uľahčí čítanie blogu v iných jazykoch. Ďalej som pozmenila knihu v sekcii Momentálne čítam... a týmto ju zároveň dávam do vašej pozornosti, je skutočne skvelá :)
Zároveň som trochu pozmenila aj hlavičku blogu, ale to nebola veľmi podstatná zmena. Na čo som skutočne hrdá je Menu, ktoré nájdete na pravej strane a značne uľahčuje vyhľadávanie vašich obľúbených článkov. Je zoradené do niekoľkých častí, ale postupne ho možno budem rozširovať, záleží to od publikovaných príspevkov.
Poslednou zmenou (a tiež najnovšou) je pridaný zoznam Obľúbených webov. Pridala som ich len teraz a sú to jedny z mojich obľúbených web stránok, ktoré si teraz veľmi jednoducho môžete pozrieť aj vy. Takisto budú časom pribúdať.

Toľko k organizačným veciam, pokiaľ ste sa dočítali až sem :D
Ešte oznam ohľadne poviedky - zajtra pridám ďalšiu kapitolu (6.) a v priebehu budúceho týždňa posledné dve. Neviem, ako to bude potom, lebo momentálne nemám nič viac dokončené.

Vaša
Alexx

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára