Search

pondelok 30. apríla 2012

Program na máj

Prinášam vám sľúbený predpokladaný program na máj.
Je to najmä pre vás, ktorí môj blog navštevujete pravidelnejšie, aby ste neboli sklamaní, keď nové príspevky nebudú pribúdať až tak pravidelne. Aby som to zhrnula v skratke, čaká ma jeden vysnívaný výlet, autoškola a pomedzi to ešte potrebujem ukončiť známky v škole takže to budem mať nabité.
Každopádne sa pokúsim splniť aspoň niečo.

Rozhodne dokončím recenzie na posledné, myslím dve časti The vampire diaries 3x21 a 3x22 + buď dnes večer alebo zajtra pridám aj recenziu na 3x20, ktorú som ešte nestihla.

Zároveň mi v júni začína 5. séria True Blood takže prejdem z jedného upírskeho seriálu na druhý takmer plynule. Plánujem jeden článok zameraný na úvod série plus vychádza posledná (zatiaľ) kniha tejto série, čo by tiež stálo za zmienku.

Už dlhšie si plánujem krátky prehľad tvorby Jany Pronskej, slovenskej spisovateľky zameriavajúcej sa na romantické príbehy zo stredoveku. Možno inšpirujem priaznivcov tohto literárneho žánru :)

Nakoniec spomínaný bonus pre čitateľov fanfiction. Momentálne mám v počítačí rozpísané tri poviedky o TVD (Elena & Elijah a Klaus & Caroline). Uvidím na ktorú budem mať viac času (resp. viac nápadov) a pokúsim sa ju uverejniť. Čiastočne to závisí aj od vývoja seriálu aj keď naň poviedky priamo nenadväzujú.

Z mojej strany je to zatiaľ všetko a slovenským čitateľom prajem zajtra pekný voľný deň (neseďte za počítačom keď bude vonku tak ako dnes :D)

                                                                                                 Alexx

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára