Search

nedeľa 22. apríla 2012

TVD - Heart of darkness


Po dvoch týždňoch tu opäť máme novú epizódu. Popravde je trochu rozporuplná, mám k nej určité plusy aj mínusy, ale tak je to napokon vždy. Čítanie je dobrovoľné :)
Upozorňujem, že som si medzitým už prečítala recenziu na
the-vampirediaries.cz (nemohla som odolať, vždy sa na tie recenzie teším, aj keď s touto nie celkom súhlasím) tak dúfam, že ma to veľmi neovplyvnilo.


V prvom rade sa chcem vyjadriť k Elene. V tejto časti bola podľa mňa celkom dobrá. Fanúšikovia Delene sa zrejme potešili pri veľkej, dlhoočakávanej scéne medzi Damonom a Elenou. Mala svoje chyby, ako napríklad, že Elena podľa všetkého spala v džínsach, teniskách a s náušnicami, čo nie je veľmi pohodlné, ale dávam jej bod za spontánnu reakciu. Konečne si vzala to čo chcela a zbytočne nemoralizovala nad tým, prečo to urobiť nemôže.

Čo sa týka Kola v Denveri, dočkala som sa nejakej scény v ktorej aj on dostal trochu priestoru, lebo mi začínal pripadať rovnako nepotrebný ako Fin (ktorého úloha spočívala v tom, aby sa napokon nechal zabiť). Aj keď mi občas nepripadá ako všemocný Pôvodný upír, ale skôr ako Klausov poslíček. Taký chlapec na pochôdzky.

Milým spestrením bola Rose. Tie jej hlášky zo záhrobia boli podarené. Chudák Jeremy, keď to mal tlmočiť :) Ale vidno, že dievča má postreh. Vystihla to najmä na konci, keď hovorila o vzťahu Damona a Elene. Ako sa navzájom menia a ovplyvňujú. Každopádne sa konečne začína aktívne rozvíjať sľúbený milostný trojuholík, ktorý sa spomína už od prvej série.  

Alarick to totálne pokašľal. Vraj by túto sériu ani nemal prežiť a teraz môžem otovrene povedať, že mi nebude chýbať. Radšej nech tam nie je, než aby predvádzal také hrôzy ako v poslednej dobe. Akosi sa neviem rozhodnúť, čí výkon je horší. Buď je to "normálny" Alarick utápajúci sa v depresii, alebo jeho "zlé ja", ktorého ego siaha až do neba.

Rebekah normálne ľutujem. Áno je to síce mrcha, ale predsa len tisíc rokov smútila za svojou matkou a potom sa dozvie, že ju zabil jej vlastný brat. A akoby to nestačilo, matka ich chce všetkých zabiť. Proste jeden podraz za druhým a teraz jej ešte mamička "čmajzne" telo, aby dosiahla svoju pomstu.
Mať takú matku, to by som radšej bola sirota.

Chcela by som povedať niečo dobré ku Caroline, ale akosi nemám čo. Tá scéna v škole, bola strašne falošná a priam kričalo do očí, že je to nahraté. Kedy sa Caroline vykašľala na akúkoľvek akciu??
Tyler mi absolútne nechýbal a ja byť scanáristom nechám ho tam, kdekoľvek už bol. Vidiac ten ich sexuálny úlet v jaskyni (jaskyňa?? bŕŕŕ..) som trochu čakala, či sa Caroline nestopne niekde  polovici, ale žiaľ nie. Ďalšia vec, čo ma pri nej sklamala, bolo keď Tyler našiel obrázok od Klausa. Očakávala som trochu väčšiu scénu. Možno nabudúce.
Len aby sa z Caroline nestala druhá Elena, ktorá uviazne medzi medzi dvoma hybridmi nevediac sa rozhodnúť. Alebo horšie, ak by si vybrala Klausa, ale nebola by ochotná priznať si to.

Dúfam, že na budúci týždeň uvidím aj nejakú akciu. Chcelo by to poriadny plán a napätie, lebo sa vážne začínam pri tom seriály nudiť. Niekdy som nedočkavo očakávala piatok a už od šiestej večer som hľadala po internete novú epizódu. Teraz je nedeľa popoludnie a keď som ešte náhodou nevidela najnovšiu časť, vôbec sa nad tým nepozastavujem.

Pre zaujímavosť, kto by sa chcel trochu pobaviť: rozhovor s Danielom Gilliesom
Do pozornosti dávam piatu otázku a potom tri posledné. Odpovede sú... jedným slovom.. ÚŽASNÉ :DD

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára