Search

pondelok 9. apríla 2012

Mokroo... :D

Ahooj!

Síce som dnes neplánovala žiaden nový príspevok, ale chcela som sa podeliť o zážitky :)) Bláznivý veľkonočný pondelok zavítal aj ku mne.

Naša kúpelňa zažila frontálny útok, ktorého som sa nie celkom dobrovoľne zúčastnila aj ja. Stálo ma to tri Kinder vajíčka a oblečenie ešte suším :) Aspoň som sa presvedčila, že v každom z nás je stále kúsok dieťaťa a čokoládou s malým prekvapením vnútri nikto nepohrdne. V kútiku srdiečka som sa tešila, že ak nikto nepríde, tak si na "kinderkách" pochutnám sama, žiaľ nevyšlo to.

Keďže som však bola poriadne obliata (resp. osprchovaná) "príjemne" studenou vodou, snáď budem po zvyšok roka krásna a zdravá.
Aj keď to popravde vidím skôr na klasickú chrípku :D

Dajte mi koment, kto zažil podobný deň :)) a dievčatá.... cítim s vami :)

Miss mokré tričko
Alexx

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára