Search

sobota 7. apríla 2012

Dr. House: "Končím!"

"Všetci klamú."

Známa hláška, ktorá zároveň charakterizuje slavného odborníka v odbore diagnostiky. Egoistický, egocentrický, neznesiteľný a geniálny doktor Greg House vyhlásil, že po ôsmich rokoch končí.
Túto informáciu už oficiálne potvrdila aj stanica FOX a poslednej epizódy sa dočkáme v máji tohto roku. Za začiatok konca obľúbeného seriálu by sme mohli označiť už záver siedmej série, kedy sme sa rozlúčili s predstaviteľkou doktorky Cuddyovej herečkou Lisou Eledstein. (pozn. ja osobne som Housa prestala pozerať už vtedy :) Bez Cuddyovej to nebolo ono :))


Doktor známy svojími osobitými liečebnými metódami a prístupom k pacientom (Ako môžete niekoho liečiť bez toho, aby ste ho videli? Ľahko keď je mi ukradnutý. :D) sa do televíznej histórie zapísal jedinečným poňatím medicíny aj množstvom jeho osobitých, často cynických a sarkastických hlášok.

52-ročný britský herec Hugh Laurie sa vďaka role Dr. Housa stal svetoznámou hviezdou a zapísal sa aj do Guinnessovej knihy rekorodv ako najlepšie platený seriálový herec. Dnes je držiteľom titulu OBE (hodnosť v Ráde Britského impéria), športovec, spisovateľ, hudobník, archeológ a antropológ.

Hugh Laurie sa teda rozhodol vymeniť fonendoskop za gitaru, takže ho v budúcnosti uvidíme skôr na javisku než v nemicnici :)

---------------------------------------------------------------------------------------------

Ja osobne som bola veľkou fanúšičkou tohto seriálu. Dá sa povedať, že som s ním prakticky vyrastala a preto mám takisto hlavu v smútku. Mojím najväčším sklamaním bol odchod Lisy Edelstein. Jednoducho mi do toho seriálu pasovala a bez nej to už akosi nebolo ono. Zároveň sa musím priznať, že som v kútiku duše vždy čakala nejaký ten Happy end. Mojou obľúbenou bola tretia, piata a polovica siedmej série. Osmičku neviem posúdiť, keďže ju nepozerám, ale z toho čo som o nej čítala na mňa veľký dojem neurobila. Samozrejme nevnucujem svoj názor stálym fanúšikom :)

Každopádne želám doktorovi Housovi úspech a veľa šťastia v jeho hudobnej kariére, aj keď mi jeho sarkastické seriálové hlášky budú chýbať :D

Napríklad:
Naším dalším pacientem je kluk – holka: vysněné rande Třináctky.

House: Tak fajn, pozvu jiného přítele.
Wilson: Heh.
House: Naznačuješ mi, že jiného nemám?
Wilson: Éhm… Ale kdo by… ?
House: Třeba Kevin, z účtárny.
Wilson: Ten se myslím jmenuje Carl.
House: Pro mně je to Kevin. A pro pár nejbližších přátel.


Wilson: Měls pravdu:
House: Samozřejmě! O čem mluvíme?


 "Nové je dobré. Pretože to staré končilo smrťou."

Wilson: "Tá tvoja samoľúbosť je vzácnym darom."
House: "Ďakujem. Mal som na výber, buď to alebo účes. Samoľúbosť sa ľahšie udržuje."

1 komentár:

  1. Ja som videla len niekoľko úryvkov z tohto seriálu ale musím povedať že ... House je pecka... :-D

    OdpovedaťOdstrániť