Search

streda 18. apríla 2012

The vampire diaries mystery..

Práve som si pozrela novinky na oficiálnej stránke Vampire diaries a zaujal ma článok o Rose. 
Popravde som aj ja už skôr premýšľala, kto ju to vlastne premenil a tým získal imunitu na prežitie tejto série :)) Ten článok neposkytuje žiadne konkrétne informácie, ale ja mám jednu teóriu.
Zvedaví?

Na začiatok navrhujem, aby sme si osviežili pamäť na epizódu v druhej sérii, kedy sme sa s Katherine vrátili k jej prvému stretnutiu s Pôvodnými a jej (ne)múdremu úteku od Klausa.


Ste tam?


Okej, takže vieme, že Katherine utiekla a pomoc jej poskytol Trevor, ktorý ju nasmeroval k svojej priateľke Rose v malom dome uprostred ničoho. Ako to dopadlo všetje jasné (upírska krv, smrť, upír). Vzhľadom k tomu, že Trevor a Rose ostali spolu aj po piatich storočiach a podľa všetkého to nebol vzťah založený na vášnivej, ale priateľskej láske, ponúka sa mi táto možnosť:

Trevor premenil Rose buď spontánne (resp. náhodou) alebo možno aj predtým bola jeho priateľkou a nechcel, aby niekedy zomrela, tak jej ponúkol večnosť. Bol však lojálny k Pôvodným a po Katherininej zrade museli obaja utiecť.
Vieme, že Elijah bol Klausova pravá ruka niekoľko storočí a napokon to bol on, kto potrestal Trevora za zradu. Možno to však nebol trest za zradu Klausa, ale za to, že zradil jeho, upíra, ktorý ho stvoril. Podľa všetkého sa totiž Elijahova bratovražedná misia začala po Katherininom úteku keď ho Klaus začal podozrievať, že ju miluje, a že jej pomohol.
Tým pádom, by sme pokrvnú líniu Salvatorovcov, Katherine aj Caroline mohli odvodiť od Elijaha.

Samozrejme toto je len taká moja hypotéza prevažne ovplyvnená tým, že je Elijah jednou z mojich obľúbených postáv a skutočne nerada by som videla, ako mení skupenstvo z tuhého na prašné :D
Koho by som neľutovala, je asi Kol, lebo sa zatiaľ nijako výrazne neprejavil ak nerátam, že za Klausa vybavuje pochôdzky spojené so zastrašovaním Eleny :)) Hádam sa mu v Denveri páči. My si ho trochu užijeme v nasledujúcich epizódach, na ktoré sa už teším.

Som zvedavá aj na váš názor, tak mi dajte vedieť v komentároch a po piatku si o tom môžme podiskutovať :)

Vaša    Alexx


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára