Search

piatok 13. apríla 2012

Cha-cha-cha :))

Oneskorene, ale predsa... Našla som niečo, čo skutočne stálo za to :) Posúďte sami.

Piatok trinásteho a navyše počas bláznivého apríla :D
Čo viac si priať? Mne sa našťastie dnešok pomerne vydaril, ak odhliadnem od zúfalej ukážky volejbalového umenia na telocviku :)) Dúfam, že "smolný deň" tiež zvládli v pohode...

Avšak som práve zažila pomerne slušný šok, keď som zablúdila na webovú stránku seriálu True Blood (pre viac info., kliknite TU), kde som našla najnovší článok o mojom obľúbenom upírovi. Alexander Skarsgard - predstaviteľ Erica Northmana - sa objavil v singapurských novinách "First". Nie je tam konkrétne interview, ale Skarsgard, mimo iné, spomínal aj svojho otca, taktiež herca Stellana Skarsgarda.

Predtým som si to nikdy neuvedomila, ale hral jednu z hlavných úloh v muzikálovom filme Mamma Mia! Vždy som uvažovala, čo je to za herca lebo jeho postava (stvárňoval jedného  potenciálnych otcov - Billa) mi vždy prišla mimoriadne bláznivá. Samozrejme v dobrom :)

Anjeli a Démoni - už trochu serióznejšie
Asi pred dvoma mesiacmi som pozerala aj film Anjeli a démoni od Dana Browna a na porovnanie....
Mamma Mia :D
ALE TOTO UŽ BOL RIADNY GÓL :DD

2 komentáre:

  1. No.... mne sa už niekoľkokrát stalo, že som v tom nejakom filme objavila niekoho, koho som dosiaľ prehliadal.... tento článok mi nedal, mrkla som sa na http://www.csfd.cz/tvurce/157-stellan-skarsgard/ a naozaj... je to jeden a ten istý a je skutočne veľmi dobrým hercom.... za jeden rok aj tri - štyri super významné filmy (napr. rok 2011 bol u neho určite veľmi úspešný)to sa nepodarí hocikomu.... Ale fakt super: najprv mal rolu Billa Turnera, potom bol v Mamma Mii a tak v Anjeloch a Démonoch....

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som popravde zaťažená skôr na jeho syna - Alexandra Skarsgarda :) Páčil sa mi v True Blood.. to vieš, ja a upírske seriály :D
      Ale keď som našla tie obrazky... no proste som nemohla odolať :D

      Odstrániť