Search

streda 25. apríla 2012

Čo mi prekazili Damon s Elenou...

Ospravedlňujem sa, viem, že som vravela, že budem pridávať TOP pravidelne, ale proste to nestíham. Je to čím ďalej nepravidelnejšie, ale popri škole a všetkom ostatnom čo sa na mňa valí mi to dúfam prepáčite :))

Vďaka poslednej epizóde, kde sa objavila akčná scéna medzi Damonom a Elenou som prišla o video s Elijahom, ktoré malo byť na t-vd.cz (skratka). A keďže mám momentálne slabosť na tohto konkrétneho upíra, rozhodla som sa vynahradiť si to.


Zároveň poteším čitateľov poviedok. Blížime sa ku koncu Give me a chance a ja už premýšľam nad nejakou ďalšou poviedkou. Pre tento krát som zvažovala pár Elena & Elijah, takže ak fandíte ďalšiemu Pôvodnému možno sa potešíte :)
Nesľubujem vám rýchle tempo, lebo máj budem mať nabitý, ale viac sa dozviete v Programe na máj, ktorý chcem dať dopoky do konca mesiaca. Zatiaľ môžete popremýšľať a ak chcete dajte mi do komentov nejaké nápady, čo by ste v poviedke privítali. Ja nad tým pouvažujem :)

2 komentáre:

  1. A ak sa smiem spytat, na kedy vidis poslednu poviedku Give me the chance?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Poviedku už mam napisanu, lenže som mala trochu problem dostať sa k tomu, aby som ju uverejnila. Pracujem na tom a dnes už bude :)

      Odstrániť