Search

utorok 1. mája 2012

TVD - Do Not Go Gentle

Prekonala som svoju lenivosť a prinášam vám opäť recenziu na najnošiu časť 3x20. Tentokrát vás musím dopredu varovať.
Čítanie je skutočne dobrovoľné a nikto so mnou nemusí súhasiť. Recenzia je však vyslovene subjektívny názor, ktorý sa často líši od človeka k človeku.
Nemusíte sa báť, nebude to nič strašné, ale varovanie podľa mňa prišlo vhod, keďže tento týždeň nemás skutočne ani jedno pozitívum.
Tak veľmi by som chcela niekoho pochváliť, ale žiaľ nemám koho.


Asj pôjdem podľa postáv. Esther má konečne svoje telo, ale na tom, že je stále mrcha to nič nemení. Neprekvapil ma vývoj situácie s Alarickom, ale pobabrali to v závere. Skutočne som čakala, že umrie, ale oni nie. Na druhej strane, rozhodol sa umrieť tak trochu hrdinsky. Predsa len to bolo jeho vlastné rozhodnutie nedokončiť premenu, čo mu pripisujem k dobru. Do roly zloducha mu to však nepasovalo a tak ho museli premeniť.

Bonnie si to pokašľala dokonca viac než by som čakala. V synopsách sa písalo, že Jamie uvidí druhú stránku jej života a bo´j proti Pôvodným. Kde bol ten boj?? Ja som žiaden nezaregistrovala ak sa samozrejme nepočíta tých pár viet vrácmi zrušenia pútacieho kúzla. To by predsa nebol ples v Mystic Falls ak by sa tam niečo nadprirodzené nestalo. Keď už hovorím o tom plese tak vám poviem, že takú školu by som teda chcela a určite nie som sama. Plesy, zábava, akcie a všeličo možné, ale žiadne učenie. Kedy naposledy niekto z vás videl normálny záber na vyučovanie, alebo že by si niekto písal úlohy?
Ešte poznámka k Bonnie. Ona sa vlastne s Jeremym nikdy nerozišla pokiaľ viem. On jednoducho odišiel a viac sa to neriešilo. Zato Bonnie sa hneď vrhne po prvom chalanovi, ktorého pozná... ako dlho? Myslím, že sa stretli dva krát a ona ho stiahne k sebe do postele? Pekne :(

K Stefanovi nemám veľmi čo povedať, ale pripadá mi ako poriadny pokrytec. Bude sa utápať v sebaľútosti, ale navonok tvrdiť, že mu vôbec nevadí ako Elena zúfalo manévruje medzi ním a Damonom. Čo sa týka samotnej Eleny možno to v jej nerozhodnodti dotiahne tak ďaleko, že sa s oboma vyspí, aby zistila ktorého miluje viac. Začínam mať taký pocit, že kým sa nerozhodne tak seriál neskončí. Takže sa nemusíme obávať, TVD tu s nami podľa všetkého budú ešte veeeľmi dlho.

Aj keď neviem koľko krát ešte zvládnem vetu: "Urob to inak zabijem každého koho miluješ!"
Už minule som hovorila, že je to otrepané a stratilo to lesk. Teraz to tvrdím opäť. A ak sa na budúci týždeň zopakujem nečudujte sa mi. Keď som to počula nedokázala som zabrániť tomu, aby som preočila očami.
Inak ten oblek na plese bol fakt dosť desný. Beriem, áno 20. roky, ale biela Klausovi proste nejde.

Moja obľúbená postava Caroline by mala hviezdnu kariéru v reklamnom marketingu. To s akou horlivosťou neustále propaguje Stefana by jej rozhodne pomohlo. Žiaľ mne to také úžasné neprišlo. Z povrchnej a plytkej oztlieskavačky sa stala silnou a sebavedmou upírkou a teraz klesá k svojmu starému ja a snaží sa o post dohadzovačky? Bolo to trochu úbohé.

Ak ste sa dočítali až sem a nezavreli to v polovici tak so mnou možno súhlasite. Ako som vravela fakt rada by som napísla nejaké pozitívum, ale nič ma neoslovilo. Môžem len dúfať, že sa to nabudúci týždeň zlepší. Dovtedy vás pozdravuje

                                                                                  Alexx

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára