Search

streda 2. mája 2012

DEADLOCKED!!!

Prvý máj je za nami a ja som sa dočkala dvanásteho a zatiaľ asi posledného (?) dielu knižnej série o servírke s telepatickými schopnosťami Sookie Stackhousovej, inak známeho ako seriál True Blood kedysi vysielaný na HBO.


Pre tých, ktorí o tejto sérii zatiaľ nepočuli a zaujala ich, nájdu viac informácii TU. (alebo na www.zkouknito.cz, kde je kompletný seriál, 1. - 3. séria s českým dabingom a 4. s českými titulkami)

A teraz info pre vás, ktorí už knihy aj seriál poznáte a fandíte podobne ako ja Ericovi a Sookie. Práve som zistila, že ich web zmenil dizajn. Pre mňa nie veľmi potešujúca správa, keďže sa mi páčil aj starý a tento mi pripadá trochu neprehľadný. Možno ho však oceníte, to je individuálne :)
Každopádne, kto by mal záujem odporúčam mu sekciu fanfics so skvelým dvojdielnym príbehom.
Osobne považujem prvý za lepší :))

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára