Search

pondelok 14. mája 2012

Novinky pre čitateľov ff :)

Nazdárek!

Fanúšici poviedok z tematiky The vampire diaries. Keďže moje poviedky sú v súčastnosti buď rozpísané, alebo v stave vymyslené ale nenapísané mám pre vás niečo namiesto toho.

Možno poznáte webovú stránku www.fanfiction.net , ktorú ja označujem ako raj pre tých, ktorí milujú poviedky. Ak náhodou patríte k tým, ktorí o nej ešte nepočuli rozhodne tam mrknite, stojí za to aj keď je celá po anglicky.
Prinajhoršom sa to dá poriešiť cez google translator (verte človeku, ktorý s tým začínal :)).
Konkrétne som vybrala dve poviedky s párom Klaus & Caroline, ktoré mi padli do oka a skutočne sa mi páčili. Ak nezaujmú je tam k dispozícii ďalších niekoľko tisíc :D

1.) Here without you
2.) A deal with the devil

! Malé upozornenie - obe poviedky sú s obmedzením M (t.z od 15, predpokladám), ale v tej prvej by som povedala, že je to zbytočné upozornenie. Čo sa druhej týka, myslím, že sme všetci dostatočne vyspelí :)) Ak sa tak niekto necíti, čítať nemusí. !

1 komentár:

  1. Teším sa na tvoje poviedky, no neskutočne ti ďakujem za tieto. Boli úžasné a kebyže sa skutočne vyplnia, bolo by to ešte lepšie... I keď chápem, že niektoré pasáže by boli až moc.. (:P)

    OdpovedaťOdstrániť