Search

utorok 15. mája 2012

Disney útočí :D

People!!

Ak nesedíte tak si sadnite, lebo toto vás určite položí. Keď som to videla smiala som sa takmer desať minút. Zdá sa, že postavy vo Vampire diaries majú silnú konkurenciu :DDD


Ťažko povedať, kto z nich je lepší, ale myslím, že to vyhral Damonovský úsmev :)

4 komentáre:

  1. Tento obrázok som videla už dávno a vždy ma rozosmeje...No chcela som ti len oznámiť,keď si povedala, žeby si si ju rada prečítala, prvá kapitola je už na svete
    Pekný deň prajem *

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Veľmi ma potešil tvoj komentár, ďakujem veľmi pekne a ako som sa už zmienila, neviem sa dočkať tvojej novej poviedky.
    Pekný večer *

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Podarené obrázky, naozaj sa podobajú a podľa mňa máš pravdu - Damon víťazí a hneď po ňom by mohla ísť Rose, ale všetci sú perfektní :)

    OdpovedaťOdstrániť