Search

pondelok 5. augusta 2013

Vesmírna dvojka ♫♫

Práve ma zložili z grilu hahaha... vratila som sa z kupka, lebo dnešný deň by bol hriech stráviť doma, tak som si bola poležať pri vode. Aj ma trochu topili, ale nie tak hrozne ako kamošku :D
 
Hoci som počas uplynulého víkendu nebola doma, po pisateľskej stránke musím povedať, že bol plodný. Šesť a pol strany vo worde je viac než som očakávala. Ale ja viem, v čom to je! To internet! :)
Keď som doma stále si nájdem nejakú zábavku, čítanie alebo filmík a k písaniu sa nedostávam. Ale keď vypadnem niekam, kde nie je je pripojenie na sieť akoby sa moja fantázia rozbehla. Možno je to len tým, že vtedy fakt nemám čo iné na práci a písanie je najproduktívnejšie využitie voľného času.
 
Ale už dávnejšie som chcela pridať pár soundtrackov zo seriálov a teraz mi to konečne napadlo v tej správnej chvíli to jest som prihlásená na blog a nič ma neruší :)

♥  ♥  ♥

1. Torchwood - celkom znesiteľný spin-off k Doctor Who. Jack by bol fajn, keby sa naňho okamžite nevrhla každá nová mužská postava v seriály. Nič proti gayom, ale občas to bolo too much a navyše časom aj dosť predvídateľné.
Ale hudba sa mi páčila :D Jop, a ešte ten kabát ;) :*




2. Doctor Who - nemohla som ho vynechať, keď už je tu Torchwood, aj keď som to mohla hodiť na začiatok. Tá hudba..viete, čo to je? To je zvuk vesmíru :DD (Bola taká hláška aj v seriály, ale ono si na to človek tak zvykne. Keď pozeráte seriál ide to samo :))
Ja som fanúšikom Davida a Billie takže prvé dve série a asi ešte dve časti z tretej/štvrtej sú moje, inak Doctor číslo 11 ma ničím nezaujal. Ale teším sa na november na 50th anniversary, kde sa opäť všetci stretnú.

 

1 komentár:

  1. Nikdy neprestane udivovať každého, kto hľadá jeho pomoc. Je nepochybne najlepší so svojimi magickými silami. Ďakujem vám veľmi pekne za to, že ste sa vrátili po 5 mesiacoch rozchodu so svojou bývalou priateľkou. WhatsApp Lord Zakuza na +1 740-573-9483 za to, že je veľkým a mocným kúzelníkom, ktorému dôverujem. Aj v tejto nedávnej pandemickej kríze na celom svete sa pánovi Zakuzovi podarilo priviesť späť moju bývalú priateľku do 48 hodín so silnou mágiou po zaplatení predbežného poplatku vo výške 370 EUR, aby získal potrebné veci na to, aby svoju prácu vykonal a potom, čo on skončila, moja bývalá priateľka sa ku mne vrátila do 48 hodín a dnes sme jednoducho sami najlepšími. S Lordom Zakuzom môžete komunikovať prostredníctvom linky WhatsApp na čísle +1 740-573-9483, aby ste dostali akúkoľvek pomoc vo vašich vzťahoch / manželstvách.

    OdpovedaťOdstrániť