Search

sobota 10. augusta 2013

Vylepšenia

Pred pár dňami som sa dostala k vyriešeniu môjho počítačového problému. Ja osobne nie som veľký expert cez techniku a elektroniku. Mala som menší zádrheľ s internetom, ktorý ma trápil už dlhší čas, ale napokon sa ukázalo, že to bola dosť triviálna záležitosť. 

V každom prípade, všetko je teraz opravené a vylepšené a počítač šliape ako hodinky. Už mi chýba iba nová baterka, ale aj to bude :)

Keďže všetko funguje, určité zmeny k lepšiemu to prinieslo aj na tu na blogu. Predtým som mala problémy s úpravami bočného panela. Opravy som využila a hneď som aj zmenila veci, ktoré už zmenu potrebovali. Ako napríklad Top kniha.
Aktualizovala som titul a momentálne ako môžete vidieť je tam Posledný templár. Do budúcna môžem sľúbiť recenziu, pretože túto knihu práve čítam a zatiaľ som veľmi spokojná. Je pravda, že je to akoby pokračovanie pre tých, ktorým sa páčil film (a kniha) Davinciho kód. Je pravdou, že kníh s touto tematikou existuje veľmi veľa, ale táto je vážne dobrá. Dokonca bol podľa nej natočený aj rovnomenný film. Raz som ho už videla, ale bolo to dávno. Keď dočítam mám v úmysle stiahnuť a pozrieť si ho znovu. 

Ďalšou zmenou je pridanie citátov a zaujímavých myšlienok, ktoré sa nachádzajú v spodnej časti blogu. Pôvodne som premýšľala či ich nemám umiestniť na úvod stránky, ale túto myšlienku som zamietla. Myslím, že je tam toho práve dosť a netreba to prepchávať.
Doteraz sa mi najviac páčil výrok -> sú v anglinčtine, ale nepredpokladám, že to by bol v dnešnej dobe veľký problém ;)

Save a boyfriend for rainy days, and another one for the days, when it not rain. :DD

V neposlednom rade je tu tiež chatové okno. S jeho pridaním som sa tiež pohrávala už dávnejšie, ale až teraz som ho zrealizovala. Akékoľvek otázky alebo pripomienky sú vítané, ale priznám sa, že som ho pridala aj kvôli sebe. Je to rýchla forma mikroblogingu :)
Odkazy na stránky, alebo len stručné poznámky, ktoré sa neoplatí písať ako samostatný príspevok môžem hodiť do chatu kedykoľvek :)

Asi toľko k úpravám, ktoré som urobila. V najbližšej dobe nemám žiadne ďalšie v pláne a taktiež ani celkovú zmenu dizajnu. Farebné lampióny mi momentálne vyhovujú :) 

Pozdravuje

Alexx

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára