Search

piatok 30. augusta 2013

The Borgia Apocalypse

Kniha/scenár sú už dostupné na internetových stránkach kníhkupectiev, ale len na tých zahraničných. Čítala som ukážku na Amazone. Má to 164 strán ak sa dobre pamätám a je to doslova scenár.
Nemyslím, že v blízkej dobe dostanem šancu prečítať si to celé, ale našla som zaujímavú stránku, kde sú vlastne všetky podstatné info :)

http://www.heroesandheartbreakers.com/blogs/2013/08/the-borgia-apocalypse-a-recap-of-the-borgias-series-finale-screenplay-spoilers#comments

Mám tam aj svoj komentár, konečne som si trochu precvičila anglinu a niečo si napísala :D
Zvyčajne len čítam vo veľkom, to mi pripomína, že by som sa mala vrátiť ku komentovaniu na ff, ale teraz proste nemám čas.

V pondelok ma čaká zápis na VŠ a som zvedavá, čo všetko mi bude chýbať, alebo čo som nespravila. Hovorím si, že tam budem musieť nájsť niekoho, kto nebude vyzerať veľmi zmätene a dezorientovane a potom sa k tej osobe nejako pripojiť :D Toľko môj plán haha ;)

Dnes mám samé stretká. Jedno za mnou a jedno ešte predo mnou. Ukončenie letnej sezóny. Úprimne, to leto končí rovnako ako aj začalo, ale neľutujem z neho nič. Boli to moje najlepšie prázdniny a dúfam, že tie ďalšie budú aspoň rovnako dobré ak nie lepšie.

Ak náhodou niekto pozná lepšiu stránku, kde by som našla viac info k Apocalypse, prosím, prosím dajte mi vedieť :)

1 komentár:

  1. Nikdy neprestane udivovať každého, kto hľadá jeho pomoc. Je nepochybne najlepší so svojimi magickými silami. Ďakujem vám veľmi pekne za to, že ste sa vrátili po 5 mesiacoch rozchodu so svojou bývalou priateľkou. WhatsApp Lord Zakuza na +1 740-573-9483 za to, že je veľkým a mocným kúzelníkom, ktorému dôverujem. Aj v tejto nedávnej pandemickej kríze na celom svete sa pánovi Zakuzovi podarilo priviesť späť moju bývalú priateľku do 48 hodín so silnou mágiou po zaplatení predbežného poplatku vo výške 370 EUR, aby získal potrebné veci na to, aby svoju prácu vykonal a potom, čo on skončila, moja bývalá priateľka sa ku mne vrátila do 48 hodín a dnes sme jednoducho sami najlepšími. S Lordom Zakuzom môžete komunikovať prostredníctvom linky WhatsApp na čísle +1 740-573-9483, aby ste dostali akúkoľvek pomoc vo vašich vzťahoch / manželstvách.

    OdpovedaťOdstrániť