Search

streda 28. augusta 2013

Dovolenka 2013 - Chorvátsko

Pohľad z terasy (moja fotka)
Neviem, či je veľmi čo písať k Chorvátsku, preto som sa rozhodla spraviť z toho skôr fotografickú prezentáciu. Nebudem si však privlastňovať zásluhy, keďže fotografie pre tento článok som si požičala od sestry. Nika bola celá preč do fotenia krajiniek, západov slnka, mora a podobne a bola by škoda tento
materiál nevyužiť :)

Osobne môžem povedať, že táto dovolenka celkom vyšla, hoci cesty boli mizerné. Hovorím to ako šofér, ktorý sa spolupodieľal na dopravení zo Slovenska až k Jadranu. Akonáhle sme prešli maďarské hranice s dopravou to išlo z kopca. Dokonca na diaľnici sme každú chvíľu stály, z ničoho nič sa objavila kolóna, ktorej príčinu sme nikdy neobjavili. Žiadne cestné úpravy či havária. Autá jednoducho odrazu zastali a celá diaľnica sa spomalila zo stotridsať kilometrov za hodinu na dvadsať, ak vôbec. 
Plus nepočítam státie na hraniciach a pri platení. Cestou späť to bolo trochu lepšie, avšak tristo kilometrov v kuse nám pršalo. To nie je bohviečo. Nedalo sa ani vystúpiť na krátku prestávku.

Ubytovanie bolo dobré, najlepšie aké sme kedy v Chorvátsku mali. Myslím, že nikdy som nebývala lepšie. Asi len na Kréte, ale to už je viac než desať rokov :D
Z terasy som sa dívala priamo na more a na pláž som to mala dve minútky. More bolo vynikajúce, žiadne veľké skaly či morskí ježkovia. Mohla som kráčať tridsať aj štyridsať metrov a voda mi stále siahala len po pás. Potom sa však na jeden deň ochladilo a pršalo a teplota mora tým pádom rovnako klesla, čo bola škoda. Ale každý večer sme sa išli prejsť na promenádu, na pláž alebo do obchodov. Vyskúšala som niekoľko skvelých kaviarni a našla som obchodík, kde predával jeden hrozne sexi chalan ;)
Kúpila som si tam okuliare, potom, čo som si ich chodila niekoľko dní obzerať :D

Fotky nižšie - - >












Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára