Search

sobota 24. augusta 2013

Sweet home

Len stručný oznam.

Dnes som sa po desiatich dňoch vrátila z dovolenky takže sa to tu znovu trochu rozbehne :)
V priebehu posledného prázdninového týždňa by som chcela pridať asi dva články z dovolenky - podľa toho, ako mi to rozsahovo vyjde, možno bude jeden, možno dva.

Prečítala som pri mori dve knihy, takže budú aj recenzie, už teraz sa na nich teším, lebo sa mi fakt páčili, aj keď som o oboch mala zo začiatku pochybnosti.

No a keďže som to ja, samozrejme so mnou na cesty putoval aj zošit a pero a neverili by ste aké skvelé nápady mávam pokiaľ je internet v mojom okolí nedostupný :D
Dokončila som dávno rozpísanú poviedku o Narnii, jednu o Doctorovi Who -> bol to len taký výstrelok, trochu smutné, ale chcelo sa mi niečo podobné mať v zbierke.
Pustila som sa aj do pokračovania TVD poviedky 1920´s, ale tá je momentálne v stave "rozpísaná a ešte nedomyslená".

Toľko zatiaľ, všetko postupne pribudne :) Nazbierali sa mi aj fotky a videá, len ich musím skompletizovať, lebo niečo mám v mobile, niečo vo foťáku a s niečím mi prispeje aj sestra.

Príjemný zvyšok prázdnin praje

Alexx


2 komentáre:

  1. Ou s Doctorom? Tak to by som si chcela prečítať. A presne koľká regenerácia?
    Tá TVD mi pripomenula jeden môj nápad, ktorý som nakoniec nechala tak. Do TVD sa už vŕtať radšej nejdem, :D od teba by som si to však rada prečítala :D
    Podľa článku vyššie super výlet. Ja by som síce cestu autom neprežila (alebo spolucestujúci), no do kaštieľa a múzea by som rozhodne šla :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hej spomínam na tvoje problémy s cestovaním, ja ich síce nemám, ale nie žeby tá cesta bola nejaká slasť :)
    Doctor 10 regenerácia, moja najobľúbenejšia. Pracujem momentálne na prepisovaní, ale nakopilo sa mi toho hrozne veľa takže to bude musieť počkať asi do septembra.
    Aký nápad???? :)

    OdpovedaťOdstrániť