Search

pondelok 1. júla 2013

Nenapraviteľná ;)

Prázdniny oficiálne začali, aj keď ja už prázdninujem celý mesiac :)
Držím palce slenčným dňom a množstvu vody a zábavy. Mám na leto niekoľko predsavzatí tak dúfam, že aspoň pár sa ich podarí aj splniť. Posúdim na konci augusta.
 
Medzitým, našla som tento obrázok na nete, a musím povedať, že jeho autor/ka na mňa musel/a myslieť, keď ho tvoril/a. Je to presne to, čo som potrebovala.


Čo to má byť?
 
Nebudem zlá a rovno poviem, že je to ďalšia KONEČNE dokončená poviedka, ktorá pol roka ležala v rozpísaných súboroch a čakala na tých posledných niekoľko stránok, aby uzrela svetlo sveta :D
Je to úplna pohodovka, žiadna dráma, len taký relax. Písala som to, keď som sa chcela odreagovať a povedala som si, že by som skúsila niečo iné, takže toto nie sú žiadny upíri, dvojníčky, Originals a podobne ale len obyčajní mladí ľudia s vlastnými príbehmi vo "veľkom jablku".
 
Vo worde mi vyšlo dvadsaťsedem strán a ak som správne rátala tak je to nejakých cca. sedem kapitol.
Pre tých, ktorých som zaujala prvá kapitola už čoskoro.
 
PS: Ja viem, ja viem... vlastne si odporujem. Stále hovorím, že ďalšie TVD poviedky nebudú, ale ja ich už vážne nepíšem! :D Lenže občas, zvyčajne, keď je pán internet nedostupný a ja nemám čo lepšie na práci (ako naposledy, keď som celý deň trčala sama v byte bez internetu kvôli výmene rozvodov) dokončujem nedokončené a potom z toho vznikajú tieto moje protirečenia.
Ono je to ako zo závislosťami. Snažíte sa prestať, ale keď pokušenie je príliš lákavé. Mojou závislosťou je písanie. Proste ho potrebujem a takto to vždy dopadne :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára