Search

utorok 16. júla 2013

Keď fušujem do maliarstva :D

Ešte pred prázdninami, keďže som mala nadbytok voľného času v máji som si sadla k palete a farbám a povedala som si, že moja izba potrebuje zmenu. Predtým som mala na stene pirátsku loď čiernym pastelom, ktorú som si nakreslila poda dreveného modelu patriacemu otcovi. Keď som sa tak na ňu dívala, povedala som si, že by som mohla skúsiť niečo iné a do oka mi padli slnečnice od Vincenta van Gogha.
 
Ja nie som žiaden profesionálny umelec, so zuškou som sekla v trinástich, čiastočne aj preto, že som sa chcela vyhnúť blížiacim sa skúškam. Ale pri upratovaní som u babky objavila knihu o slávnych umelcoch a ich dielach. Na konci bol aj Van Gogh. Obraz som si našla na internete, trochu zväčšila a vytlačila ako predlohu. Môj "originál" bol trošku iný, ale aj tak mi rozjasnil stenu v izbe :)
 
 
 
 
Potom som ešte mala jednu takú chvíľku a keďže sa mi po veľko upratovaní dostalo pod ruku plátno povedala som si, že to skúsim. Nebolo už najnovšie, ale na moje amatérkske pokusi dobré.
Je to tiž tempera, tentokrát bez predlohy. Bol to len výstrl do tmy, ale napriek tomu ho mám zavesený u babky. Mne celkom nepasoval, ale som rada, že napokon dostal nejaké miesto :)
 
 
Najviac sa mi páčilo slnko a obloha. Možno takú uvidím tento rok v Chorvátsku :)

 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára