Search

streda 22. mája 2013

Skúška dospelosti...

....je úspešne za mnou :)

Je to VYNIKAJÚCI pocit keď viem, že som už domaturovala, odmaturovala, zmaturovala :D :D
Podľa školy som už dospelá, v reáli ešte pár týždňov chýba, ale to je drobný detail. Dnes sme mali oficiálne vyhlásenie - na ktorom sa polovica nezúčastnila :P

Teraz už len odovzdám skrinku a knihy a škole môžem zamávať keď občas pôjdem okolo.
Štyri predmety, štyri jednotky - slovenský jazyk, anglický jazyk, dejepis, náuka o spoločnosti.
Napriek tomu, že mi ani jenda téma nevyšla taká, ako by som chcela som spokojná.
Na slovine - Kollár & Sládkovič, na angline - Travelling, na dejáku - Rimania na Slovensku, fašizmus v Nemecku a stavovské povstania v 17. storočí no a na noske - pojmy z filozofie, pôda ako výrobný faktor a definícia vertikálnej deľby moci.

Mojou jedinou svetlou stránkou je, že som si nepotiahla z dejepisu československo. Nič proti nemu, ale tie témy bola čistá politika, ktorá mi ani za svet nešla do hlavy. Samé roky, voľby, politické strany a podobne. Stredovek bol ďaleko lepší,.

S novým telefónom, ktorý prišiel práve včera (ešte som mala pred slovenčinou) sa už od rána hrajem :D Prvý krát mám dotykovku a je to lepšie než som čakala.

Teraz štartujem svoje oslavy a zrejme plynule naviažem rovno na tie narodeninové :)
 

1 komentár:

  1. Gratulujem k úspešnej maturite :D
    S tým dejákom som na tom rovnako, najradšej by som československo (a jeho politiku) už prebehla, ale naša profesorka si ďalej hovorí svoje, aj keď ju nikto nepočúva...

    OdpovedaťOdstrániť