Search

pondelok 13. mája 2013

Malé zmeny na stránke

Upravené!!

         Urobila som včera niekoľko drobných zmien. Nič prevratné, ale trochu som sa hrala. Musela som si na to vziať sestrin počítač, takže som vyzerala fakt zaujímavo s dvoma notebookmi na jednom stole, pričom na jednom som ešte mala začatú debatu cez skype :P
 
          Upravila som bočný panel vpravo...ehm - posunula som ho na opačnú stranu :) Po dlhom čase som vymenila knižný titul. Namiesto Fifty Shades of Gray je tam momentálne The picture of Dorian Gray od Oscara Wilda, ktorý som nedávno spomínala v jednom článku. Predpokladám, že po narodeninách to opäť zmením, ale zatiaľ sa mi to takto páči. Tiež som upravila písmo nátvov príspevkov.
         Ďalej som zmenila obrázok v hornom rohu z Paríža na Rím. Len ma mrzí, že je taký malý, ale to prežijem. Aspoň mi bude každý deň pripomínať na čo si práve šetrím -> na super výlet do Talianska :D
       A moja najlepšia novinka je vyhľadávač hneď hore pod názvom blogu. Pokiaľ si z pridaných možností vyberiete Web je to ako Google. Like it ;)
 
Alexx

2 komentáre:

  1. pekný obrázok Ríma, jeho návšteva patrí aj k mojej zbierke túžob. Ach rada by som si prečítala Doriana, taktiež ma zaujala aj kniha o mladej travičke, ktorú si spomínala jednom z predošlých článkov.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Keby si sa k tomu jedneho dna dostala daj vediet svoj nazor, som zvedava na ohlasy iných :)

      Odstrániť