Search

pondelok 6. mája 2013

Môj nový seriál

Už by som to mohla nazvať bývalý, lebo sa mi ho podarilo akosi celý pozrieť za pár týždňov. A ktorý?
No, keďže ma TVD prestali baviť dala som na radu svojej kamarátky a začala som so sci-fi sériou Doctor Who - alebo po slovensky/česky Pán času -> Soundtrack
 
Tiež som sa s myšlienkou na tento seriál pohrávala niekoľko rokov, ale nikdy som sa k nemu nedostala až teraz. Aj keď ma to lákalo :D
 
Napriek tomu, že seriál má momentálne sedem sérii (pričom myslím, že siedma ešte beží na nete) ja som fanúšikom len prvých dvoch, ktoré sú podľa môjho názoru najlepšie.
To, a ešte majú najlepšie obsadenie. Pozrela som si aj niekoľko epizód z tých ďalších ale e-e. Nie je to ono.
 
V prvej boli obsadení Christopher Eccleston ako Doctor a Billie Piper ako jeho spoločníčka Rose Tyler. Podľa mňa boli skvelá dvojica a vážne mi tam sedeli, aj keď niekto by mohol povedať, že Doctor bol blázon hahaha. Keď sa však zjavila jeho druhá respektíve desiata regenerácia, to bol ešte väčší cvok (v dobrom pravdaže) v podaní Davida Tennanta - kto si ho vybavuje ako pomäteného Bartyho Croucha Juniora z Harry Potter 4, tak áno... to je on
 
Pri ňom ľutujem jedine to, že im to s Rose nevyšlo, lebo boli vážne neuveriteľný pár, ktorý k sebe pasoval. Boli by bývali super. Mojou najobľúbenejšou časťou je 2x01, kedy Doctor uvažuje kto vlastne je, potom ako sa preberie po svojej regenerácii v TARDIS (tá vesmírna loď v podobe policajnej búdky je ďalšia fantastická vecička :D). Škoda, že to nie je na nete na videu po česky. Aj keď verím, že po anglicky to tiež musí byť pecka, po česky je to proste bomba. No, ak to niekedy objavím, rozhodne to sem pridám :) Sľubujem.
 
Trošku som pred pár dňami sondovala, ako mávam vo zvyku a objavila som presný rok, kedy začal tento seriál vysielať. Bolo to v roku 1963 a tento rok má už 50. výročie.
Tak všetko najlepšie Doctor! :)
 
23. novembra 2013 by mal byť film, myslím, pri príležitosti výročia. Ešte som sa na to príliš nedívala, lebo november je ďalekooo, ale určite si to omrknem. Možno by potom stálo za to pozrieť si to, aj keď The Doctor 11th nie je vôbec môj favorit a myslím, že aj TARDIS prerobili na príliš modernú, tá stará sa mi páčila viac.
-> To je to negatívum neustále sa vyvíjajúcich seriálov. Čo je dobré sa vždy zmení a často sa stáva, že to napokon celé pokašlú. Ale nebudem vždy taky pesimista :D
 
 
 

 

1 komentár:

  1. Tak Tardis je opäť prerobená, tentokrát bližšie k tej klasickej verzii,...OOch konečne niekto, kto ho má rád!!!! Doctor who je jedným z mojich najobľbenejších seriálov.
    Ja som si skôr obľúbila Tennanta, keďže mám slabosť na roztomilých bláznov a podivínov..(momentálne je na mňa muminka nazlostená, pretože sa mi zapáčila hviezda, ktorú ona sama ako dieťa mala rada..) naozaj, nechcem vedieť ako ja raz skončím :DD, na Matta som si zvykla, zdá sa mi to alebo je časť od časti detskejší... hmmm... Momentálne som na tom tak, že som si povedala, že okúsim aj klasickú verziu, stiahla som si prvú časť (trošku (viac) ma štvalo, že jedna časť je rozdelená aspoň na 5 častí, keďže ja mám pomalý net a s uložto sme si akosi nesadli (podotýkam ani s inou elektronikou) Takže som videla úplne prvý diel, ktorý mi prišiel tak brutálne zlý až to bolo smiešne, potom film z 96, ôsmeho doktora som si obľúbila (vtipné mi prišlo, že ten istý herec, ktorý ho hral, hral aj v novej sérii zloducha ;D ), prešla som jeden alebo dva diely s tretím a štvrtým doktorom, skáčem riadne, ale čo už, vážne ma sere to rozdelenie na časti..to už mohla nejaká chytrá osôbka spojiť do jedného dielu...aach jaaaj...
    ale som rada, že ťa DW zaujal.

    OdpovedaťOdstrániť