Search

nedeľa 26. mája 2013

Keď vonku prší

Celý včerajšok bol upršaný jedna radosť. Našťastie som nemusela byť veľmi vonku. Pomáhala som pri maľovaní, hoci skôr by som mohla povedať, že pri upratovaní. Nemám brigádu, tak pracujem na dobrovoľnej báze pre rodinu :D
Kým sme s otcom vypratali jednu malú izbu, zabralo to celé predpoludnie. Doteraz vďačím genetike aj všetkým svätým, že nie som na nič alergická, alebo nemám astmu inak by som bola už niekoľkokrát mŕtva :D - trochu môjho morbídneho humoru.
Ale nie, ono tam vážne bolo prachu na kilogramy.

Ešte ma čaká pokračovanie - budem triediť knihy a nepotrebné bud vyhodím, alebo poskytnem knižnici. Uvidím podľa toho, aké to budú.

Keď večer konečne na moment vyšlo slniečko rovno pred oknom som mala kráásnu dúhu. Nemohla som odolať tak som zo zásuvky vyhrabala foťák, aby som si ju zvečnila :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára