Search

štvrtok 23. mája 2013

50 Shades - Music playlist ♫ ♪ ♥

Jeho časť, aby som to trochu konkretizovala.
Ako som hovorila, čítam práve druhú časť a Christian daroval Ane iPad, čo bol skvelý nápad, lebo teraz je tam vymenovaných niekoľko zaujímavých songov aj skupín, ktoré práve prechádzam na youtube. Už dopoludnia som ich pozerala cez mobil, ale nebolo to ono.

Tu je niečo z toho, čo ma zaujalo -> Celkom to spadá k môjmu melodickému štýlu.
Niečo som poznala, niečo je nové, ale ak to bude aj vo filme tak klobúk dole, bude to vážne super :)

 
Pendulum - Witchcraft
 
Nelly Furtado - Try
 
Enigma - Principles of Lust
 
Coldplay - Paradise
 
Coldplay - The Scientist
 


 

2 komentáre:

  1. Takmer všetky poznám, Enigmu som nepoznala, no som rada že to sem pridávaš. Kamoška je do tej knihy zamilovaná, no ona sa o hudbe nezmieňuje ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rada ze sa ti pacia. Este mam pripravenu druhu varku a mozem ti povedat, ze som vdaka tomu nasla skvelu skupinu ktodu teraz radim medzi svoje oblubene :)

      Odstrániť