Search

streda 3. októbra 2012

♫ ♪ ♪ ♫ :)

Hudba je pre mňa nekonečnou inšpiráciou.
Hovorí sa, že ak pri počúvaní pesničky vnímame melódiu skutočne si hudbu užívame, ale ak premýšľlame nad textom spomíname. U mňa to vždy funguje spoločne. Síce...mohla by som to rozdeliť :) Keď pri počúvaní hudby pracujem = píšem :D vtedy si hudbu naozaj vychutnávam. Pokiaľ ju však počúvam v posteli pred spaním tak zvyčajne premýšľam. Priznám sa, že vtedy mávam  najlepšie nápady na poviedky a iné moje pisateľské úlety. Len sa mi nikdy nechce vstať, aby som si ich poznačila takže občas skončia aj v zabudnutí...
Toľko k mojej hudobnej filozofii ;)

Love the way you lie - I ♥ this song. Existuje na ňu nekonečné množstvo tematických klipov :D

 
One Republic - Apologize
 
Maroon 5 - She will be loved
 
Nickelback - Far away
 
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára