Search

piatok 12. októbra 2012

Recenzie sú späť!!

Ahojte čitatelia!
 
Pre tých, ktorí ste čítali moje recenzie na The vampire diaries mám skvelú správu. Keďže začala štvrtá séria odo dneška začínam opäť publikovať hodnotenie ku každej časti. Pre tých, ktorým sa nepáčili len pár slov - čítať ich nemusíte.
 
Inak ako obyčajne, recenzia je čiste môj názor, je subjektívna a nikoho nenútim, aby so mnou súhlasil. Svoj názor môžete vyjadrovať v komentároch a ja si ho rada prečítam. Momentálne zvažujem, či k nim budem pridávať aj obrázky a zrejme to bude záležať od mojej nálady a od toho či sa mi bude chcieť ;)
 
Na rovinu môžem povedať, že mojími favoritmi tejto série sú Klaus, Caroline a Damon. Ostatným moc nefandím, ale to neznamená, že prvých budem vždy chváliť a druhých len kritizovať. Uvidím pri jednotlivých epizódach.
 
Opäť aktívna pisateľka
Alexx

1 komentár: