Search

sobota 6. októbra 2012

Angels

Po mesiaci som sa konečne dočkala krásneho jesenného počasia. Samozrejme som ho nemohla nevyužiť a tak som si vzala foťák a vybehla popoludní vonku. Stráviť dve hodiny na cintoríne možno nie je pre každého ideálne predstava voľného času, ale starý cintorín blízko môjho domova je niekdy vnímaný skôr ako park než miesto posledného odpočinku. Deti tam bežne chodia zbierať gaštany a v skutočnosti sa v ňom nachádza množstvo detailov, ktoré stoja za fotografiu :)
 
Napríklad anjel...
Symbol?
Alebo niekto, kto nad nami skutčne bdie?
Každopádne, sú skvelými modelmi :)



 



 
Toto je prvá časť.
Druhá pribudne v priebehu týždňa.
A pokiaľ ide o mňa, nosím strieborný prívesok v tvare anjela. Bol to darček a pomenovala som ho Fatum - osud (latinsky), takže do určitej miery v anjela strážneho verím. Hoci to možno pokladať aj za talizman pre šťastie.

2 komentáre:

  1. Myslím si tiež, sama tam mám v pláne zájsť, niečo odfotiť, aspoň dva albumy, čisto len prostredie a ďalší aj s modelkou, len kvôli škole nemám čas, ale dúfam, že v blízkej budúcnosti sa mi naskytne príležitosť. Kamenný anjeli ma vždy fascinovali

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Majú niečo do seba...určitá melanchólia ktorú v nich vždy vidím, ale aj nádej, že nás čaká niečo viac niekde ďalej..
      Dúfam, že sa ti fotky pekne podaria a ak budú na blogu teším sa že si ich pozriem :)

      Odstrániť