Search

streda 10. októbra 2012

Zásielka

Včera mi prišli nové knihy, ktoré som si objednala. Čakala som na nich síce dva týždne, ale oplatilo sa mi to. Horšie je, že na dve z nich si budem musieť počkať ešte niekoľko mesiacov, pretože idú "pod stromček".
No, ale musím myslieť aj za rodinu pokiaľ ide o moje darčeky a vždy si ich zháňam skôr :) Minulý rok som taktiež rozdala knihy po rodine a potom som si ich v decembri opäť pozbierala. Je to najlepší systém. Lepšie ako sa naháňať na poslednú chvíľu.
 
Toto sú ony...
N. Machiavelli - Vladár:
Objednala som si ho čiastočne kvôli škole, ale asi skôr pre moju dočasnú posadnutosť Borgiovcami, kde sa vyskytoval. Pravdou je, že ideálom dokonalého panovníka je podľa neho práve Cesare Borgia. Krutý, nemilosrdný, ale inteligentný muž, ktorý ide za svojim cieľom bez ohľadu na dôsledky. Dá sa povedať, že ide o zlo páchané pre väčšie dobro. Už som ju začala čítať a celkom sa mi páči.
 
J. Bouflet - Tajný deník Lucrezie Borgii:
Kniha je v češtine a dôvod kúpy rovnaký ako pri prvej :D Bola som zvedavá najmä kvôli spracovaniu. Keď som si knihu prelistovala usúdila som, že to môže byť dobré. Je písaná formou denníkových zápiskov. Vychádza zo skutočnej histórie, ale autor ju doplnil aj svojou fantáziou. Teším sa až si ju prečítam :)
 
L. Weisbergerová - Diabol nosí Pradu
Tak tu som naozaj zvedavá. Videla som film - niekoľkokrát (vlastne poznám repliky naspamäť :D) a ku knihe som čítala veľmi rôzne vyjadrenia. Niektorí hovorili, že je skvelá a zábavná, výborne napísaná a vrelo ju odporúčali. Na druhej strane boli komentáre, ktoré tvrdili, že je to takpovediac knižný odpad bez ladu a skladu s ohavným prekladom, ktorý sa nedal čítať. Boli to absolútne protikladné vyjadrenia, a keďže ja ju budem čítať až po Vianociach zatiaľ to sama neviem posúdiť. Nemyslím si však, že by bola až taká hrozná. Minimálne bude mať dej :D. Pretože už som čítala aj knihy, ktorým chýbal dokonca aj dej a to už bolo dosť od veci :) Nechám sa teda prekvapiť.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára