Search

utorok 7. januára 2014

Nový rok a ja

Všetko dobré do nového roku 2014, čitatelia :) Nech sa splnia všetky vaše predsavzatia a nech je nasledujúci rok ešte omnoho úspešnejší, než bol ten predchádzajúci. 

Keď už je želanie za mnou, tak ahojte všetci, ktorý aj naďalej v novom roku čítate môj blog. Aby som dobehla udalosti, ktoré sa v mojom nabitom programe nedostali k publikovaniu tak hor sa na to.

Ako správny študent som si urobila niekoľko skúšok aj v predtermínoch v decembri, hoci sa nedá povedať, že teraz by mi ich ostávalo málo. Stále mám pred sebou maratón siedmych dní, strávených nad testovými alebo inými otázkami. Na Vianoce som sa však dostala domov a pod vianočným stromčekom som si aj našla niekoľko balíkov, takže som musela byť dobrá ;)
Mimo bežných vecí, akými sú kozmetika či oblečenie som dostala svoje vysnívané čižmičky, či skôr čižmy a samozrejme, keďže som to ja tak aj peknú kôpku kníh.
Stále si pamätám ako som hovorila, že sem pridám aj fotku, ale keďže nie som doma a tak skoro tam ani nebudem, stále to je na mojom Čo urobiť liste :D
Môžem však spomenúť, že som si pod "krakom" našla klasiku akou je Alexandre Dumas a jeho najslávnejšie dielo Traja mušketieri, ďalších predstaviteľov, tentokrát nemeckej klasiky, menovite bratov Grimmovcov. Z ich pera pochádza kompletné dielo ich rozprávok v zdobenom koženom obale s nádhernými ilustráciami na prednom obale. Naozaj sa mi veľmi páčili a bol to jeden z mojich najhodnotnejších darčekov, aké som tieto Vianoce dostala. Kniha sa u mňa vždy ráta a táto bude patriť k monumentom mojej súkromnej knižnice, ktorú už roky budujem. Veľkým bonusom je pre mňa anglický jazyk, v ktorom sú rozprávky napísané. 
Ďalším prírastkom sú Tiene noci od Deborah Harknessovej. Ide o druhé pokračovanie Príbehu čarodejnice, ktorá  vyšla pred niekoľkými rokmi. Už sa teším, až sa dostanem a znovu sa ponorím do magického príbehu nášho upíra a čarodejnice v honbe za záhadným kúzelným rukopisom. Nechýbali pravdaže ani Mr and Mrs Soon-to-be-Gray (čím som práve hodila do pléna spoiler ako svet, ale úprimne, kto to ešte nevedel??) v treťom a poslednom pokračovaní svetového bestselleru Päťdesiat odtieňov slobody.  Aby som sa však nepovaľovala len beletrii na vyváženie som rozšírila aj svoju odbornú sekciu a to o knihu História, ktorá obsahuje veľmi pekné a najmä pre mňa aj praktické mapy všetkých významných udalostí a oblastí, bitiek a dobytých území z celej histórie. No a aby som mala všeobecný prehľad akékoľvek heslo či meno, nielen z histórie, si ľahko a rýchlo nájdem v Ottovej encyklopédii. To bola jedna z vecí, ktoré som naozaj nečakala, ale urobila mi veľkú radosť, najmä preto, že viem, že to stálo námahu tú knihu na Slovensku zohnať :)

Asi toľko k mojim Vianociam, ktoré som prežila nielen s darčekmi, ktoré ma potešili, ale najmä k kruhu mojej rodiny, ktorú už teraz nevídam tak často a najmä preto si začínam vážiť chvíle, ktoré spolu strávime. Kiežby mi ten večer nepokazila  nepríjemná udalosť spred pár dní, ale prekážky v živote sú na to, aby sme ich prekonávali, poučili sa z nich a išli ďalej. Stáť na jednom mieste alebo sa vŕtať v minulosti, obzvlášť tej, ktorá nikam nevedie, je plytvanie časom. A čas je jediná vec, po ktorej všetci túžia  a napriek tomu ju nik nemá. 

Zvyšok sviatkov a rovnako aj Silvestra som strávila pracovne na brigáde. Môžem povedať, že to bola multikultúrna udalosť tak ako aj minulý rok a napriek zárobku, ktorý vždy poteší som rada, že som opäť v škole. Nezabíjajte ma prosím pohľadom :D

Dobrou správou je aj to, že sa mi podarilo spojazdniť internet na malom booku, čo mi pripomína, že za to stále dlžím pivo kamarátovi :D

Počas Vianoc som chcela aj niečo publikovať, ale kvôli technickým problémom s mimoriadne komplikovaným riešením na dvoch počítačoch som sak tomu nedostala. Rovnako beznádejne to so mnou vyzerá zrejme aj v blízkej budúcnosti, keďže najbližší mesiac mám prechodný pobyt na inernáte spolu s poznámkami a učebnicami. Bude sa to však stále krátiť a na konci mesiaca si hádam aj ja užijem nejaké prázdniny, ktoré sú však momentálne ešte otáznikom niekde predo mnou.

Ja osobne som si nedávala do nového roku nijaké predsavzatie, lebo verím, že ak niečo chceme dosiahnuť, naozaj chceme, tak si nájdeme spôsob aj čas. A keď nie, novoročné predsavzatia to nijako nevyrieši. Tým samozrejme nechcem brať nádeje, nikomu, kto si predsavzatia dal :)
Avšak jedným z mojich cieľov v nasledujúcom roku je vrátiť sa k písaniu a to som už aj začala plniť a hádam sa to tu časom aj začne objavovať ;)

Zatiaľ všetko dobré ešte raz, čítajte a bavte sa 

Alexx

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára