Search

pondelok 25. novembra 2013

The Day of The Doctor

Áno, áno, áno!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 :DDDDDD

Po dlhej, dlhej dobe sa Doktor vrátil späť. Sobota 23.11.2013 pre mňa bola sviatkom, ale môj Deň Doktora bol až dnes keď som sa dostala k filmu a pozrela si ho. Dopozerala som len pred niekoľkými minútkami, takže moje dojmy sú ešte celkom čerstvé a zrejme budú plné nadšenia. Ktovie, či sa vôbec dostanem k nejakej kritike? :D

Bolo to úplne mega, super úžasné vidieť opäť Davida. A aj keď som čakala, že tam bude viac Rose momentov, nemôžem im to skutočne vytknúť, lebo rola jej padla. Bola to skvelá kombinácia obidvoch z nich - Desiatky aj Jedenástky. Tie brutálne skoky v čase to bol Matt ako vyšitý. A samostatnou kapitolou bol fez. Nemal chybu. Stal sa Doktorovou súčasťou. Pokiaľ ide o Davida, spolu s nim sa objavila aj stará TARDIS a to ma tiež zahrialo pri srdiečku. Kráľovná Alžbeta bola mimo, ale keď si na ňu pomyslím, ona bola zrejme vždy. 

Spolupráca Doktorov bola úspechom, aký som si nikdy ani nepredstavovala a vyzerali spolu brilantne (dnes srším superlatívmi :D). Hotová hviezdna rota, zvlášť scéna, keď stáli na Gallifreyi všetci otočení chrbtom a okolo nich horeli ohne časovej vojny. Alebo všetky spoločné pohyby, ktoré mi pripomínali zosynchronizovaný balet.

A Generálová najlepšia hláška?
"Oni sú traja? Moje najhoršie nočné mory sa stávajú skutočnosťou." 
Muhahaha :DD
Rovanko perlil aj John Hurt s jeho neustálymi pripomienkami, aby chlapci konečne dospeli :D A
A ako si dovolili uraziť Davidove conversy?? Ten motýlik (mašľu) pochopím, ale conversy? Nikdy! Love them ♥
Ak by som predsa len chcela byť trochu kritická, tak by so povedala, že na Rose bolo skutočne vidieť koľko času uplynulo, odkedy sa naposledy objavila v seriály. Ale jej dialógy sa mi páčili. Zvlášť keď Doktor povedal, že je Zlý vlk a Davidovi sa v očiach rozsvietili plamienky :D

Jedine záver ma trochu zmiatol, ale to by nebol Doktor, keby nenarobil trochu zmätku a nenechal vo vzduchu visieť otázniky. Bol on pánom kurátorom?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára