Search

utorok 19. novembra 2013

Sara Poolová - Jed (Poison)

Prezentácia z mojej renesančnej poličky :)
S blížiacimi sa Vianocami mi to pripomína, že až budem cez víkend doma musím zreorganizovať túto moju radosť, ale to je len poznámka na okraj.

Kniha je vynikajúcim spôsbom ako tráviť voľný čas a zároveň sa čo-to dozvedieť. Sara Poolová je mimoriadna autorka, ktorá nepochybne osloví čitateľov bez ohľadu na vek. Pre tých, ktorý majú radi renesanciu, Borgiovcov alebo jednoducho len históriu to bude čítanie na jedno popoludnie ;)

Už skôr som písala ku knihe článok, ale myslím, že som ju ešte nemala medzi topkami. Nebudem sa teda rozpisovať o deji, len som nemohla odolať, aby som ju trochu neprezentovala, lebo skutočne patrí medzi moje obľúbené :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára