Search

štvrtok 3. októbra 2013

Pre tých, ktorí komentujú!

Malé technické upozornenie.

Vyskytol sa drobný problém pri komentároch, ktorého pôvod som zatiaľ neodhalila. Situácia sa má tak, že niektoré komentáre mi na blogu neukazuje, ale napriek tomu o nich viem, keďže všetká blogová aktivita sa preposiela aj na môj email. Vďaka tomu som si všimla niekoľko komentárov, ktoré sa neobjavili.

Jeden z nich bol od neznámeho čitateľa, písaný po japonsky, alebo čínsky (neviem presne, preto dávam obe možnosti) k príspevku The Doctor. Ani vďaka rôznym prekladačom som nebola schopná pochopiť obsah, čo mi je ľúto, lebo si rada prečítam každý komentár.

Ten druhý bol pri článku o hereckom obsadení vo filme Päťdesiat odtieňov sivej. Autor takisto neznámy a písaný po anglicky. Vyrozumela som, že to bola, čiastočne, aj kritika k mojej angličtine, podľa všetkého, ale rovnako ako predchádzajúci sa nezobrazil.

Mojím rodným jazykom nie je angličtina, a hoci rada čítam aj píšem v tom jazyku, je samozrejmé, že robievam aj chyby a som rada, keď ma na ne niekto upozorní, aby som sa im prípadne mohla v budúcnosti vyhnúť. Na blogu občas utrúsim nejaký anglický výraz či frázu, zvyčajne preto, že sa mi páčia alebo pasujú do textu (mne) a rovnako zvyčajne dávam poviedkam anglické názvy, ktoré možno vždy nemusia sedieť človeku s lepšou angličtinou ako je moja.

Vzhľadom na vzniknutú situáciu by som čitateľov, ktorí komentujú príspevky na blogu rada poprosila, aby:

a.) napísali svoje meno - pokojne prezývku, alebo vymyslené meno, ktoré vás v tej chvíli napadne. Mne to potom uľahčí prípadnú odpoveď ak by som chcela reagovať. Nie som si teraz istá, ako som to spravila s nastaveniami, ale malo by to byť možné. 

b.) písali po anglicky - s touto prosbou sa obraciam najmä na zahraničných čitateľov. Pravdaže s češtinou nie je nijaký problém ;) a pochopím aj poľštinu, ale inak by som prosila po anglicky, ak to bude možné, aby som nemala problém s prípadnou komunikáciou alebo pochopením komentáru.

Ďakujem za pochopenie aj všetky doterajšie komentáre.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára