Search

sobota 19. októbra 2013

Objednávam vianočné darčeky

Presne tak.

Využívam zľavy a akcie v mojich obľúbených internetových kníhkupectvách a pripravujem sa na čas radosti a veselosti (hoci toto spojenie už vnímam trochu ironicky, keďže môj profesor takto nazýva skúškové obdobie). Pod stromčekom ma tento rok budú čakať minimálne dve knihy a našťastie to zatiaľ nie sú učebnice, hoci by sa z nich dalo všeličomu priučiť :D


Najprv tu máme moju očakávanú: Päťdesiat odtieňov slobody (Fifty Shades of Freed)

Už som si ju bola trochu počítať v kníhkupectve. Budúci týždeň plánujem ostať na intráku tak ak budem mať chvíľu času popri učení chcela by som zájsť do Panta Rhei. Načo si brať beletriu z domu, keď mám k dispozícii celý obchod? ;)
Pre porovnanie som pridala obidva obrázky, lebo mne osobne sa omnoho viac páči obálka originálu, než prekladu. A to sa nepozastavujem nad tým, že originál je šikovný paperback. Kiežby som si to aj ja mohla kúpiť v originále, ale to by nikto okrem mňa neprečítal. Škoda. 

No a ešte je tu kniha, ktorú som objavila náhodou. 
Deborah Harknessová: Tieň noci
Je to druhé pokračovanie knihy Príbeh čarodejnice, ktorý som si kúpila pred niekoľkými rokmi a veľmi sa mi páčila. Skvelá fantasy, ktorá je určite zaujme aj dospelých, nielen mladšiu generáciu. Príbeh upíra a čarodejnice s nádychom mágie a tajomna, zakázanej lásky a dlho ukrytých tajomstiev. Nejde o žiadnu teenagerskú presladenú romancu ako je Twilight. U nás si ju prečítala polovica rodiny a všetci sa nechali strhnúť dejom a boli nadšený. Dlho som čakala na vydanie dvojky, ale nikdy som to akosi nezaregistrovala až kým som tento týždeň náhodou nenašla odkaz na internetovom kníhkupectve. 

Objavuje sa však zaujímavá otázka: Kedy si tie knihy stihnem prečítať?
Dnešok som síce celý strávila nad knihou, ale to bola tvorba Martina Rakovského na seminár zo staršej slovenskej literatúry. Prečítala som cca. sto strán a som ešte stále len v polovici. Veď prinajhoršom cez letné prázdniny :D ...Ale ako sa poznám, ja to niekde vopchám ;)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára