Search

utorok 29. októbra 2013

♫ ♪ ♪

Mám krátky týždeň, končím už v stredu a dnes mám v podstate tiež voľno :)
Idem na "lov kníh" do miestneho antikvariátu, tak mi držte palce, nech som aspoň trochu úspešná. Včerajší večer som strávila online a pozerala ponuky, ktoré majú a aj som našla niekoľko titulov, ktoré by boli celkom zaujímavé, najmä jeden. Ak zoženiem, pridám ho sem.

Ale na druhej strane sú knihy, ktoré sú doslova nezohnateľné. Aní k kníhkupectvách, ani na internete ani v antikvariátoch. Na tie sa môžem tak dívať na amerických literárnych stránkach a obchodoch. Alebo ešte lepšie, neboli ani preložené :/ a originál takisto nekúpite. 

Nebudem večný pesimista ;) možno sa mi ich raz podarí niekde objaviť.
Zatiaľ som však objavila pár pekných pesničiek, ktorými môžem doplniť svoju tunajší playlist. Ako zvyčajne som ich našla pri pozeraní videí/čítaní, lebo niežeby sa mi nebolo treba učiť, ale viete ako sa hovorí. Keď príde na učenie aj tá biela stena je zaujímavejšia :D

GnR - Don´t cry

James Morrison - Broken strings

James Morrison - I won´t let you go

The Godfather - Parla piu piano

Opäť pekný mix, no ale to som ja. Krstného otca som nikdy nevidela, aj keď raz by som si mohla nájsť čas, ale to by chcelo kvalitnú spoločnosť, samej sa mi to nechce pozerať. Pesničku, rovnako ako Don´t cry, som našla cez ff a James Morrison, to je taká moja oddychovka pri písaní. Mimoriadne dobre sa to počúva. Vybrala som len dve, ale minule som si ním strávila celý večer :) Už len pohár vínka mi chýbal, ale asi si spravím taký relax tento víkend keď budem doma.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára