Search

štvrtok 2. augusta 2012

UPOZORNENIE: Tento článok je len mojím osobným vyjadrením k dnešnému dňu! Potrebovala som sa s niekým porozprávať a keďže momentálne nemám s kým je to tu.

No, dnešok sa teda nevydaril. Moja skúška spôsobilosti vedenia vozidla v autoškole dopadla katastrofálne. Keby som si to nezažila, skoro by som neverila, že je taká hrôza možná ://
Absolútne nechápem, kde sa stala chyba, keď som to deň predtým zvládla úplne normálne a v pohode. Možno to bude znieť klišé, keď to pripíšem nervom, ale asi za tým boli oni. Noha na spojke sa mi triasla tak, že sa čudujem, že som vôbec plynule prešla slalom.
A niekto, má ešte tú drzosť mi povedať, že sa mám dať psychicky do poriadku, keď je to len jeho chyba, že som bola pod takým tlakom pod akým som bola.
Osobne si myslím, že svet sa nezrútil preto, že som tú po... skúšku nespravila (a nebola som sama), ale to čo mi k tomu jedna osoba následne povedala, bolo už trochu moc.
Nie je to zadarmo, ale to, že sa človek pomýli nie je dôvod k obviňovaniu. Strach je normálna ľudská emócia, ktorú rovnako ako trému, či stres nijako veľmi neovládame.
Každopádne, druhý pokus budem mať niekedy na konci mesiaca, ale ja považujem za malý osobný úspech, že testy som spravila na plný počet. Viem, že môj neúspech je hlavne mojou vlastnou chybou. Keď som to raz vedela mala som to tak spraviť a neviem, čo to bol za skrat namiesto toho. Možno je to tým, že mi v poslených dňoch nebolo najlepšie a istá osoba (!!!) to stále len zhoršovala. Uvedomujem si, že bez vodičáku sa dnes žije dosť komplikovane, ale verím, že na druhý pokus sa mi to podarí. Môžem sa zvysoka vykašľať na názor ostatných, za tým volantom v konečnom dôsledku sedím aj tak len ja sama. Ak by som ho dnes spravila, bola by som donútená k okamžitej jazde, ako ho poznám tak v normálnej hustej premávke a za prvú blbosť, ktorá by sa celkom nepodarila by na mňa naziapal tak, že by som nebola schpná šoférovať najbližšie dva mesiace. Čiže v konečnom dôsledku ma to niekde hlboko v mojej dušičke ani veľmi nemrzí. Možno pokrytecké, ale lepšie ako tá prvá alternatíva.
Závidím ľudom, ktorých otcovia chodia na týždňové služobky. Tiež by som chcela.
Idem sa utápať v nealkoholických drinkoch.
Alexx

2 komentáre:

  1. Mogę napisać komentar po polsku? Nasze języki są tak podobne, że nie musiałam używać translatora :)
    A strach... Strach jest normalny. Gorzej, jeśli to fobia...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Našťastie to u mňa nie je fóbia, ale len chvíľkové zlyhanie, ktoré sa snáď nebude viac opakovať :) Ďakujem za komentár a ako som zistila jazyk naozaj nie je problém ;) ... inak máš zaujímavý blog, keď som si ho trochu pozrela..

      Odstrániť