Search

streda 22. augusta 2012

Tell me... - 5.kapitola

Takže som tu opäť s novou časťou po dlhšom čase. V posledných dňoch sa mi veľmi nechcelo. Vždy keď som bola na nete našla som si kopu veci na čítanie, alebo som pozerala serialy :D Ale vraciam sa späť, hoci popravde stale nemam k tomuto dopisany záver a momentalne mi to nejako veľmi nejde :/
Každopádne trochu nám vybuchnú emócie - tie dobré aj tie zlé. Pridala som zopár replík Kolovi, lebo ako som hovorila pripadá mi ako nevyužitý potenciál. Dúfam, že ste ešte nezabudli, čo bolo v predchádzajúcom diele :)
Bonnie nemám veľmi rada a aj to trochu vidno, takže ak je vaša obľúbená postava nemusíte čítať ;)

Caroline stála pred veľkým zrkadlom v kúpeľni a prečesávala si zlaté vlasy. Nevedela prečo, ale vždy ju tento malý rituál upokojoval. Za sebou pocítila nepatrný pohyb a vzápätí mala okolo pása omotané Klausove pevné paže. Prešiel jej perami po hrdle a nežne ju uhryzol. Oprela mu hlavu o rameno a vychutnávala si chvíľkové potešenie. Potom sa otočila a našla jeho pery. Stratili sa vo vášnivom bozku. Klaus ju nadvihol a ona mu omotala nohy okolo bokov. Ruku zaplietla do jeho kučeravých vlasov a pritisla sa k nemu ešte bližšie. Cítila jeho vzrušenie a keď jej rukou vkĺzol pod tričko prehla sa ako luk. Z pootvorených pier jej unikol ston. Niekde v pozadí svojich momentálne zastretých zmyslov zachytili nejasný tón zvončeka pri vchodových dverách, ale ani jeden ho nevnímal. Caroline začula zvuk trhajúcej sa látky a jej tričko sa ocitlo na podlahe kam o chvíľu smerovala aj Klausova košeľa. Prstami mu prebehla po dokonale pevnej hrudi a cítila ako sa zachvel. Zamierila nižšie a zašepkala:

"Chcem ťa, teraz!" jej hlas bol zastretý vášňou. Strhol jej z tela džínsy a posadil ju na mramorový toaletný stolík pričom jediným šmahom ruky zmietol všetky kozmetické fľaštičky a krémy. Carolinine pery putovali po jeho ramenách a on si ju pritiahol k telu. Rukou prešiel po zamatovom stehne...

            "Hej hrdličky, návšteva čaká!" ozval sa Kol, stojac pred dverami ich izby. Chvíľu počul len tlmené vzdychy a uškrnul sa. Vzápätí sa dvere prudko otvorili a Klaus venoval svojmu mladšiemu bratovi zúrivý pohľad. Ten sa mu radšej uhol z cesty, ale keď popri ňom prešla Caroline neodpustil si poznámku.

"Kto by to bol do teba povedal, Barbie?"

"Začínam chápať, prečo si bol sto rokov v truhle Kol-chodím-všade-v-nevhodnú-chvíľu-Mikaelson" zavrčala načo sa on len zasmial.

"Neznášam tvojho brata," povedala potichu Klausovi, ktorý s ňou musel súhlasiť.

            Keď zišli do salónu Caroline uvidela Jeremyho a Bonnie sedieť na pohovke zatiaľ čo ostatní boli roztrúsení po izbe a čakali ich. Zadívala sa na svoju dávnu kamarátku a tá jej pohľad opätovala. Bonnie sa zmenila. Čierne vlasy mala upravené do krátkeho účesu siahajúcemu po bradu a jej jediným šperkom bol starý prívesok a svadobná obrúčka na ľavej ruke. Jednoduché, ale vkusné oblečenie prezrádzalo jej postavenie na katedre histórie a nikto by ju podľa vzhľadu netypoval na mocnú čarodejnicu. Skutočnú moc prezrádzali len tmavé oči vsadené do srdiečkovej tváre.

            "Caroline, rada ťa vidím. Je to už dávno," povedala, keď ju zbadala.

"Aj ja ťa rada vidím, Bonnie," zamrmlala Caroline. Dopredu pristúpil Klaus a nahol sa k čarodejnici.

"Bonnie, je mi potešením opäť ťa stretnúť," povedal príjemným hlasom, avšak ako Bonnie tak aj Jeremy vedeli, že im ponúka len dve možnosti. Buď pôjdu s ním, alebo proti nemu.

"Potešenie je žiaľ jednostranné, Klaus," odvetila pevne.

"Vynechajme teda zbytočné zdvorilostné frázy a prejdime k veci. Elena Gilbertová a jej nezmyselné plány. V prvom rade, by som rád vedel, odkiaľ získala dubový kolík?!"

"Od Tylera Lockwooda," povedal Jeremy. Caroline hodila rýchly pohľad smerom ku Katherine, ale tá len pokrútila hlavou. Túto informáciu obe už poznali, len sa o nej ešte nezmienili ostatným.

"Pokiaľ viem, ten je niekde v Škandinávii," poznamenal Klaus, ale Elijah mu odporoval.

"Už nie."

"Ako to myslíš?"

"Pred dvoma hodinami som to overoval. Môj zdroj mi povedal, že zmizol asi pred mesiacom. Sledovali ho niekde do Kanady, ale potom stratili stopu pri Montrealy."

"Ten idiot!" ozval sa znechutený hlas spoza nich a všetci sa otočili. Vo dverách salóna stál Damon a v tvári sa mu zračilo rozčúlenie, ale aj obavy.

"O čo ide?" spýtala sa Bekah. Damon zbehol po schodoch a letmo kývol na pozdrav Jeremymu a Bonnie.

"Môj brat!" vyštekol. "Môj idiotský, nemysliaci naivný malý brat, o to ide!"

"Nevrav mi, že on..." začala Katherine, ale keď videla Damonov výraz nemusela sa ani ďalej pýtať.

"Fajn, zdá sa, že mi tu niečo uniká," ozvala sa Caroline a pozrela na ostatných.

"Ide o to Blondie, že tuto džentlmeni kedysi ovplyvnili ako Elenu tak aj Stefana, avšak s určitými VEĽMI hlúpymi medzerami, ktoré teraz zapríčinili rodinnú tragédiu, ktorú momentálne riešime," zavrčal Damon.

"Ide o to," povedal Klaus, snažiac sa objasniť situáciu "že Elena bola prinútená vziať si Matta Donnovana a Stefana prinútili opustiť Elenu. Neboli im však vymazané ani spomienky ani city. Keďže však bol nátlak silnejší, rozišli sa."

"A tým mieriš k čomu?" spýtal sa Jeremy.

"K tomu, že sa Stefanovi pred niekoľkými rokmi podarilo spojiť s Elenou a napokon aj s Tylerom a povedali si, že založia spolok ´Aj po dvadsiatich rokoch stále nenávidíme Klausa´," ozvala sa Katherine.

"Povedzme si fakty," navrhla Caroline. "Elena, Stefan a Tyler sa spojili, zabili Finna a momentálne majú jeden kolík z bieleho duba, aby zabili Klausa. Ale Tyler je predsa spútaný s Klausom, nie?"

"Obávam sa, že to je ďalší problém," poznamenala potichu Bonnie a razom na seba upútala pozornosť.

"Tyler ma asi pred dvoma rokmi kontaktoval. Chcel vedieť, či existuje kúzlo na prelomenie krvného spojenia medzi vami. Nič som nenašla a on sa mi viac neozval. Posledné, čo som počula bolo, že sa spojil s nejakou inou čarodejnicou. Zrejme napokon zistil, ako to puto zlomiť."

"To znamená, že tu máme jedného pomstou posadnutého hybrida plus bláznivú dvojníčku a staronového rozparovača na zajačej diéte," zhrnul to Kol s jeho osobitým zmyslom pre humor a pokračoval.

"Keď sa tak na to dívam, nie je to žiaden neriešiteľný problém, nie? Dvojníčka je len človek a jedného mladého upíra zvládnem aj sám. O toho hybrida sa postaraj ty," hodil hlavou ku Klausovi. Caroline sa zamračila. Nech už boli jej priatelia akokoľvek hlúpi, nepáčilo sa jej kam Kol smeroval.

"Pokiaľ sú moje výpočty správne," pridala sa Rebekah "tak aj dvojníčka sa javí ako prebytočný element. Prosím, povedzte, že sa konečne môžem tej malej mrchy zbaviť," uprela prosebný pohľad na bratov.

"Je nevyhnutné uchyľovať sa k násiliu?" opýtala sa Caroline, ale v ich tvárach videla odpoveď. Rodina bola jediné, na čom Klausovi skutočne záležalo a zároveň jediné, čo nedokázal odpustiť. Vedela to.

"Oni sa k nemu uchýlili prví. Bez provokácie, bez vyzvania... Stratil som brata! My všetci a to nebudeme tolerovať! Rebekah, Kol! Zbavte sa Eleny Gilbertovej!"

      Miestnosť preťal ženský výkrik. Bonnie.

"TO NEMOŽETE!!" skríkla, ale to už Klausovi došla trpezlivosť.

"Teraz ma dobre počúvajte," zašepkal zlostne. "Ty, aj všetci tvoji bezvýznamní priatelia, ste doteraz nažive len preto, že som sa tak rozhodol a toto rozhodnutie môžem kedykoľvek zmeniť. Tak neskúšaj moju trpezlivosť!" s týmito slovami opustil miestnosť, skôr než si to ostatní stihli uvedomiť. Jedine Caroline zaregistrovala jeho odchod.

            Keď Klaus odišiel postupne sa rozišli všetci. Videla odchádzať Kola a Rebekah hlavným vchodom, zatiaľ čo Katherine a Elijah vyšli zadnými dverami.

Jediný, kto ostal bol Damon. Na jeho tvári videla bolestný výraz. Aj on ju kedysi miloval. Avšak, keby niekto zabil Stefana, chladnokrvne a bez priamej príčiny, chcel by sa pomstiť. Priať jej smrť ako nezvratný fakt bolo preňho ťažké, ale nie nemožné. Nebol viac na Elenu pútaný tak ako v minulosti. Skôr než napokon odišiel aj on Caroline z jeho pohľadu pochopila, že svoje city k Elene nikdy celkom nepochoval.

"AKO TO MOŽEŠ DOVOLIŤ?!!" Bonnie sa postavila oproti upírke. Z jej očí sršala bolesť, smútok a najmä množstvo nevypovedaných obvinení.

"Bonnie, pochop ma.."

"NIE NEPOCHOPÍM! NEPOCHOPÍM TO, CAROLINE! VEĎ IDE O ELENU, BOLA TO TVOJA NAJLEPŠIA PRIATEĽKA!! A TY SI ANI LEN NENAMIETALA, KEĎ JU PRIKÁZAL ZABIŤ. KLAUS JE NETVOR, STÁLE TEN ISTÝ VRAH! KEDY TO KONEČNE UVIDÍŠ CAROLINE??" Jeremy sa ju pokúšal upokojiť, ale bezúspešne.

            Videla, že aj jeho to zasiahlo, ale keďže on nemal s Elenou také pevné väzby dokázal sa preniesť cez jej rozsudok smrti. Možno v duchu súhlasil, že si to jeho sestra skutočne zaslúžila. Vzťahy medzi Elenou a Jeremym klesli na minimum. Nikdy jej celkom neodpustil to, ako mu organizovala život bez jeho súhlasu a tiež nesúhlasil s jej rozhodnutím pokračovať napriek všetkému vo vzťahu so Stefanom. Nie, že by ohnivo podporoval skupinu Pôvodných upírov, ale pokoj rodinného života si cenil natoľko, že sa im neplietol do cesty a snažil sa udržiavať s nimi pomerne korektné vzťahy. Časom sa s Elenou veľmi odcudzili a nebyť Bonnie boli by celkom zredukovali vzájomné kontakty. Bonnie si svojho manžela nevšímala a ostro hľadela na Caroline, ktorú jej urážky zaboleli.

            "Bonnie, skús sa na malú chvíľu vcítiť do ich postavenia. Prišli o brata! Ako by si reagovala ty, keby išlo o Jeremyho alebo tvoje deti? Nevravím, že bol Finn dokonalý, ale nezaslúžil si zomrieť takto a z natoľko povrchných príčin. Rodina, to je niečo, čo Klaus nikdy nedokáže odpustiť. Rodina je preňho všetkým a Elena to prekliato dobre vedela, keď ten kolík zabodla Finnovi do srdca!" kým hovorila zdalo sa jej, že v Jeremyho očiach zahliadla náznak porozumenia a čiastočne súhlas.

"To všetko, čo sme spoločne prežili, to pre teba vôbec nič neznamená?" opýtala sa Bonnie hlasom, z ktorého stále zaznievali výčitky.

"Znemená to pre mňa veľa, ale priznaj si, že Elena nikdy nebola mojou priateľkou," povedala a aj ona začínala byť nahnevaná. Tak veľmi sa snažila odpútať od minulosti, začať odznova a byť šťastná, že takmer zabudla ako veľmi bolí zrada. Teraz jej to opäť vrhli do tváre jej bývalí priatelia. Bonnie sa zatvárila nechápavo.

"Ako to myslíš? Ona bola tvoja priateľka."

"Nie, Elena Gilbertová vždy pozerala jedine na seba. Bola priateľkou pre teba, ale ja som vždy bola len do počtu. Aj po mojej premene som v jej očiach stále ostala tou povrchnou, hlúpou a naivnou Caroline. Ale pravdou ostáva, že zatiaľ čo ja som sa pohla ďalej a odhodila stranou predsudky a nevraživosť, ona sa zakopala v minulosti menom Stefan a odmietla sa reálne dívať na svet. Čo sa týka mňa, pustila ma z hlavy v tom momente, keď jej moja mama povedala, že som sa rozhodla odcestovať, však?"

            Bonnie sa zatvárila previnilo.

"Takže mám pravdu? Zarážajúce, však? Od teba som mala zopár správ, ale moja údajná najlepšia priateľka mi neposlala ani mizernú sms-ku. Tvoje prestali chodiť, keď si zistila ako to bolo s mojim odchodom. Bolo smutné vedieť, že ma moji priatelia opustili, ale vlastne som vás chápala. Svoje rozhodnutie však nikdy neoľutujem, Bonnie. Keby som mala možnosť vrátiť čas, urobím to presne tak isto. Rozhodla by som sa pre Klausa znova, znova a znova."

Náhle jej kamarátka prekonala vzdialenosť, ktorá ich rozdeľovala a pevne Caroline objala.

"Odpusť mi to, Care, odpusť mi!" vzlykala a jej slzy stekali na Carolinine tričko.

"Odpúšťam ti Bonnie," zašepkala a aj po jej tvári sa skotúľala zablúdená slza.

"Opäť priateľky?" spýtala sa čarodejnica a na uslzenej tvári sa objavil nepatrný úsmev. Upírka prikývla.

3 komentáre:

  1. ďalšia podarená časť, som rada že rovnaký názor na Elenu a najlepšie tri priateľky nemám len ja :-P
    Ktože to ovplyvňoval osudový párik? Musel byť hlupák alebo až prílišná citlivka, pretože mu mohlo dojsť že si po pomstu raz prídu. Možno som trochu krutá, ale keď už chceš niečo spraviť, urob to poriadne! :D :D
    No Jeremy ma prekvapil, až taký chladný voči jeho sestre?
    O a Kol sa mi začína páčiť čoraz viac, zdá sa že má v obľube objaviť sa v nevhodnú dobu.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Perfektna cast....To iste si aj ja myslim o Elene a Care ako si to popisala a Bonnie to iste..
    strasne sa mi tato cast pacila:)
    a suhlasim Kol sa mi zacina taktiez zacina pacit:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. S predchádzajúcimi komentármi musím len súhlasiť:):)Elena Gilbertova je moja najneoblubenejšia postava:)a som zvedavá ako to bude v ďalších častiach;)A Kol je super->záčína byť mojou obľúbenou postavou:):)
    *N*

    OdpovedaťOdstrániť