Search

štvrtok 16. augusta 2012

Kam na výlet?

Vitajte v mojej novej výletovej online databáze.

Vzhľadom na to, že odmalička ma rodičia pri peknom počasí vždy vytiahli na nejaký výlet považujem sa dnes za celkom zcestovaného človeka, aj keď časom sa mi vkus vyprofiloval prevažne na historické pamiatky, hrady, zámky a múzea.
Treba sa však prispôsobiť aj rodine, a tak nechýbajú ani rôzne zábavné atrakcie, aquaparky, nákupné strediská a podobne.

Rozhodla som sa vytvoriť si túto malú databázu miest, ktoré som navštívila z dvoch dôvodov.
1.) Aby som získala lepší prehľad  (zároveň mi to pomáha upratať tie tony papierov a prospektov, ktoré sa mi doma nahromadili).
2.) A tiež aby som sa podelila o svoje zážitky s vami, prípadne vás inšpirovala kam zájsť či už je vonku pekne alebo prší.

Väčšina miest, ktoré som mala možnosť vidieť alebo aj navštíviť sa nachádza na Slovensku. Nechýbajú však ani lokality z Čiech, Maďarska, Poľska či Rakúska.

Pokiaľ ide o štruktúru rozhodla som sa pridať obrázky, internetové adresy, možné výlety v okolí (pokiaľ pôjde o mesto) prípadne vlastné hodnotenie, ešte uvidím...

Zatiaľ Vaša
Alexx

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára