Search

utorok 10. septembra 2013

Skokom na Skok

Moja sobotňajšia túra. Netreba vždy iba sedieť doma a my sme si s kamarátkou spravili MEGA SUPER ÚŽASNÉ ukončenie prázdnin. Už sme sa na to chystali neuveriteľne dlho, ale vždy do toho niečo vošlo. Zlé počasie, učenie, rodičia a tak podobne. Až teraz sme konečne našli voľný víkend a hor sa do Tatier. 
Chcela som si zobrať auto, ale to sa mi samozrejme nepodarilo tak sme sa zviezli celá rodina a na Štrbskom plese sme sa rozdelili. Rodičia išli na Ostervu a mi k vodopádu.

Mojím pôvodným zámerom bol iba vodopád, ale nakoniec sme sa vyškrabali až k plesu nad vodopádom. Bolo to celkom fajn, ak si odmyslím jednu časť, kde sme sa šplhali po skalách a bolo to na dosť strmom zraze. Pridržiavali sme sa reťazí a hovorila som si, že ak toto je jediná cesta späť, no ďakujem pekne. Zvládla som to však a pripadala som si pri tom ako skutočný horolezec :)

Najlepším zážitkom dňa bolo ako sme jedli naše sendviče na skale pri plese a nejakí dvaja turisti sa neďaleko od nás začali vyzliekať. Potom vošli do vody a celý sa ponorili. Oni normálne plávali v horskom plese. Som trochu na vážkach, či je to vôbec dovolené, ale pohľad to bol na nezaplatenie. A to som do tej vody strčila ruky a môžem povedať, že bola ľadová :D Zrejme to boli nejakí otužilci - Ľadové medvede haha

Ešte tam bola aj jedna veľká partia, ktorá keď vyšla až hore k vodopádu začala oslavovať niečie narodeniny. Zaujímavý nápad, sláviť ich takto :) Ale spev sa ozýval po celej doline a samozrejme by to neboli riadni oslávenci ak by si aspoň nepripili a jednu pani sme potom videli oplachovať poldecák v plese :D Jop, oslava ako sa patrí. 

Ale vrcholom nášho dňa bolo keď sme prišli späť na Štrbské pleso a zakončili túru dvoma hodinami vo welness centre. Sauny a kopa bubliniek. Presne to človek potrebuje, keď sa vráti z túry :)
Kiežby som si také mohla dopriať častejšie. Napríklad vždy po skúške :) 

Fotky nižšie -->


Pliesko pod Skokom


Pleso nad Skokom

Pohľad zhora ;)

Náš pomníček... áno, skutočne sme tam boli a máme aj dôkaz :D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára