Search

nedeľa 22. septembra 2013

Back in hell :D

Pred hodinou som dorazila na intrák. Víkend doma bol super a skutočne som si vychutnala sprchu. Tá polhodina pod teplou vodou bola moja najlepšia časť celého víkendu, hovorím to celkom úprimne a bez srandy. 
Keď som nastupovala do mestskej hromadnej dopravy takmer som sa bála, že sa niekde na kopci pustí opačným smerom a nezvládne to. Slovo "natrieskaný" sa popri tom javí ako silný eufemizmus.

Počas víkendu sa nám menil rozvrh a aj keď je to v niektorých ohľadoch lepšie ako ten chaos, ktorý sme mali predtým, piatky sa mi pobabrali. Ešte minulý týždeň som mala voľno, pekne som si odišla ráno o siedmej autobusom a teraz mi tam dali jeden seminár a kvôli nemu musím ísť domov až spojom o piatej :/ A pritom to začalo tak pekne.

Ale zajtra mám celkom dobrý deň pred sebou. Musím ísť nakúpiť, lebo moja časť chladničky už zíva prázdnotou a potom chcem ísť do mesta.

Ešte malý oznamík. Moje momentálne pribúdajuce  príspevky budú s najväčšou pravdepodobnosťou takéhoto charakteru. Samozrejme, chcela by som to inak, ale môj čas a rozvrh ma nepustia. Aj keď som teraz bola doma, k nejakej zábave som sa sotva dostala. Keď som večer o siedmej konečne zaklapla knižky mala som dosť a bola som taká vyčerpaná, že som nevládala ani myslieť nieto ešte niečo písať. Do úvahy prichádzala jedine pasívna činnosť čítania alebo pozerania :D

Takže mám pre vás aspoň niečo, hoci to nie je z mojej tvorby. Link na celkom dobrý príbeh Klaroline nájdete v chate na ľavej strane. Krátky, len deväť kapitol, ale nič dlhšie som ani nestihla prečítať. Ale keď už teraz mám internet tak sa snáď občas dostanem aj ku svojim veciam. Chcela by som do Vianoc niečo dokončiť a aj publikovať tak mi držte palečky :)

A obrázok na záver...ako to vyzerá keď sa učím :D


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára