Search

streda 18. septembra 2013

Prvé dni na VŠ

Tak už mám konečne aj internet. Človek si neuvedomí ako veľmi ho potrebuje až kým nemusí žiť bez neho.

Vysoká sa zatiaľ javí celkom dobre. Stále ma ešte neopúšťa optimizmus, aj keď prednáška z jazykovedy dnes poobede išla akosi pomimo mňa :D 
Ubytovanie nie je také hrozné ako keď som prišla prvý krát. Vtedy to boli len štyri biele steny, postele, stoly a stoličky. No a pár políc, ktoré nevyzerali veľmi vábne. Teraz je to lepšie. Stačí, keď si traja ľudia rozložia veci a hneď je to lepšie.

Mám pohodové spolubývajúce. Symaptické baby, s ktorými sme si sadli a bezproblémovo vychádzame. Spočiatku som sa bála, predsa len je to stále risk, keď netušíte kto s vami bude bývať a čo to budú za ľudia, ale nemám dôvod sa sťažovať :)
Je len škoda, že ani jedna neštudujeme spoločne. Všetky tri máme úplne odlišné zameranie, takže si ani veľmi vzájomne nepomôžeme, čo sa predmetov týka. 

Chvíľami sme mali na izbe aj stredovek a hoci ja mám toto obdobie v dejinách rada, zažiť si ho na vlastnej koži nie je žiadna slasť. Bez teplej vody, internetu či svetla v kúpeľni je to trochu komplikované. Našťastie pre mňa sa všetky problémy časom vyriešili. Je to pravda, že nech sa situácia javí akokoľvek zlá, ono sa to zlepší a chce to len čas. Najmä na intráku, ako som mala možnosť zistiť.

Mojim najlepším zážitkom zatiaľ, je stretnutie kolegov z katedry histórie. Môžem bezpečne povedať, že historici sú blázni :D a mne sa to páči :D
Naozaj perfektní ľudia a na prvý pohľad by ste polovicu nikdy v živote netipovali na históriu. Sama som sa presvedčila, že zdanie klame a netreba ľudí súdiť podľa vzhľadu :)

Študentský život je naozaj pestrý a každý večer sa nájde nejaká žúrka alebo oslava, alebo sa jednoducho dá skočiť do mesta do baru či do študentského klubu. 
Ja som sa včera vytancovala a vybláznila do sýtosti. Kolegovci historici nás prvákov vzali do mesta a vrátila som sa o tretej ráno. Ráno sme aj s kamoškou síce boli zachrípnuté a uzívané a pred nami boli štyri hodiny na prednáške ale stálo to za to :)

Prednáška napokon bola celkom zaujimava. Všeobecná pedagogika. Bol tam celý ročník, učitelia, a bolo pekne plno :) Ale lepšie ako tá nešťastná jazykoveda, ktorú si budem musieť ešte aspoň dva razy prečitať, kým ju pochopím.
To aby som sa do toho pustila, nie?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára