Search

štvrtok 26. septembra 2013

Bré ránko

Ďalší týždeň je za mnou a úspešne. Teda, ešte ma čaká dnešok, čo nie je zrovna med lízať, ale inak super. Zajtra skoro ráno balím tašku a idem opäť domov. 

Povedala som si, že budúci týždeň už ostanem aj cez víkend, a dúfam, že mi to vyjde, lebo keď som robila týždňové účty nebolo žiadnym prekvapením, že najdrahšie ma z celej mojej slávnej školy je cestovanie. Dala som si predsavzatie, už minulý týždeň mimochodom, že tento krát sebou budem brať iba cestovnú tašku a nie môj veľký ruksak, ktorý ma mierne prevažuje pri chôdzi. Ja si verím, že sa mi všetko podarí nabaliť do tašky a keď nie tak to jednoducho nevezmem. Ktovie koľko si budú účtovať za cestovnú tašku? Asi rovnako, lebo ju budem musieť dať do kufra. Keby bola trochu menšia vošla by sa aj na sedadlo vedľa mňa. 

Tentoraz však bude cestovanie lepšie. Mal by prísť veľký autobus a nie mikrobus ako minulý týždeň a už aj viem, z ktorého nástupišťa mi to odchádza, tým pádom nebudem blúdiť :)
Keď prídem domov, bude ma čakať môj objednaný tekvicový prívarok, ale až v sobotu. Už teraz sa naň teším. Hoci to nebude moje prvé varené jedlo v týždni tak ako naposledy. Začala som chodiť v škole na stravu a zistila som, že mi viac vyhovujú večere. Menej ľudí a pokojnejšia atmosféra. Cez obed, ako napríklad včera, to bola hotová divočina. Nevedela som, do ktorého radu sa mám postaviť :D
Ale mala som maďarský guláš a ryžu s hráškom. Mňamka ;) Šalát sa im veľmi nevydaril, bola to len surová zelenina v nejakom nie veľmi chutnom náleve. Mamka ma rozmaznala, lebo robieva výborné šaláty, ktorých sa nemôžem dojesť.

Navyše na večere majú aj lepšie jedlá, teda aspoň pre mňa. Jednoduché a nie ťažké na žalúdok. Zvyčajne niečo kuracie alebo na prírodno. Hoci keď na jedálnom lístku vidím na večeru kombináciu vyprážaný syr, hranolky, tatárka všetky moje zmysly hromadne kričia NIEE!!

Dnes mám celé predpoludnie voľno, lebo začínam až okolo jednej. Alebo štvrť na jednu?
Musíme s kamarátkou odovzdať jeden projekt a správu na pedagogiku tak snáď sa pri prezentácii nezakokcem. No a večerná hodina od deviatej... dúfam, že na ňu niekto príde, nech nečakáme zbytočne ako naposledy. 

Po víkende ma čaká ešte jedna akcia, ale o tej prípadne napíšem potom :) Netreba predbiehať.
Všetkým, ktorý dneškom končia školu prajem krásny víkend no a tým, čo sa v piatok ešte učia, nech sa darí :)

P.S: Pesnička z utorkovej noci, nespievali sme ju, ale bola v textoch. Elán je proste klasika :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára