Search

sobota 7. septembra 2013

Články v príprave

Dnes už nie som v stave veľa písať, ale nazbieralo sa mi pár vecí, ktoré chcem pridať v budúcom týždni - a možno začnem už zajtra.

☺ Dnes som bola na túru v Tatrách na vodopáde Skok, perfektný deň musím povedať. Tomu hovorím              správne ukončenie prázdnin (ja ich ešte mám :D ) a viac prezradím v článku. Pridám aj fotky, lebo mi             vyšli veľmi pekne, len som ich ešte nestiahla do počítača. Som proste grogy.

☺ Ďalej tu mám niečo s knižnými recenziami, čo by stálo za to spracovať. Opäť sa mi po izbe povaľuje            jedna z mojich najobľúbenejších kníh a bola by škoda sa o ňu nepodeliť. A ešte je tu Posledný templár.

☺ Ja sa o VŠ rozpisovať nejdem, zistila som, že to neprospieva môjmu tlaku, ale veľmi dobre spracovaný        článok na to šialenstvo, ktorým si všetci prváci momentálne prechádzame je tu:

Rovnako aj zmienky o našej "super" televízii stoja za to a program na ČT2, ako som sa dočítala, je ozaj pestrý. Ja som si rozhodne našla dobrý tip :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára