Search

piatok 29. marca 2013

Zasnežená Veľká noc? - jop :D

Tak také svietky som ešte nezažila. Sedím za notebookom, pozerám sa z okna a čo vidím? Sneh, sneh, sneh. Sype a sype. Päť centimetrov nového snehu za noc a to je len začiatok. Namiesto veľkonočnej šibačky to zatiaľ vyzerá na nekonečné odpratávanie a zametanie tej bielej katastrofy. Takže si namiesto kornáčov a vedier s vodou radšej pripravte šály, čipaky, rukavice a lopaty :P

Tento obrázok som našla na nete včera a dobre som sa zasmiala. Fakt paradox.
Vlastne to prekonalo aj môj doteraz najvtipnejší zážitok z Veľkej noci. Zvyčajne som to ja a dedko kto v nedeľu ráno chodieva do  kostola s košíčkom jedla a raz, keď sa tiež menil čas stalo sa, že niektorí ľudia prišli o hodinu neskôr keď sme už všetci odchádzali :D

:D :D :D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára