Search

sobota 16. marca 2013

BFF??

Len tak sedím za pc a listujem v súboroch.
Toto mi padlo do oka...

Raz som tieto obrázky našla na nete, keď som iba tak surfovala z dlhej chvíle. Polemika priateľstva je tu s nami asi stále. So mnou určite. Niektorí ľudia možno nepotreubujú nikoho okrem seba, myslia si, že sú super keď si vystačia sami, ale tomu ja neverím. Akokoľvek dobrá môžem byť, ale vždy budem potrebovať niekoho vedľa seba. Kamaráta? Priateľa? Spriaznenú dušu?
 
Nazvať to môžeme akokoľvek.
Máme Deň matiek, Ďeň otcov, Ďeň žien. Nezaslúžil by si aj Deň prieteľov oficiálne miesto v kalendári?
Hodnota priateľstva je nevyčísliteľná a pravdou ostáva, že si nikdy neuvedomíme čo máme pokiaľ o to neprídeme. Platí to na materiálne veci, ale aj na ľudí. Skutočných priateľov je naozaj málo, preto by sme si mali vážiť tých, ktorí sú tu s nami. Lebo priateľ je ten, na koho sa môžem spoľahnúť. Priateľ je ten, kto mi pomôže a nič za to nechce. Priateľ je ten, kto prichádza keď ostatní odchádzajú.
 
Osobne obdivujem ľudí, ktorých priateľstvá pretrvávajú celé desaťročia. Poznám takých, ktorí sa stretávajú od strednej či dokonca od základnej školy. Vo svete, kde každý uprednostňuje facebook či skype pred priamou komunikáciou je to už takmer zriedkavosť. Lebo technológia nám komunikáciu uľahčí, ale nič sa nevyrovná tomu, keď sa ľudia naozaj stretnú tvárou v tvár. Vlastne by som skôr povedala, že vďaka internetu sme sa stali o dosť pohodlnejšími a väčšími zbabelcami. Koľko rozchodov už skončilo obyčajnou esemeskou? To je zbabelé.
 
Ale jasné, že to má aj svoje pozitíva. Vďaka internetu sa môžem spojiť s kamarátmi z iného mesta, či inej krajiny, takže jop, je to fajn, len to treba vedieť vyvážiť ;)
 
Možno mi táto téma prišla na um vďaka faktu, že končím strednú a hoci niektorých ľudí možno neuvidím ďalších päť či viac rokov nebudú mi chýbať. Iní áno.
Po stole sa mi neusále povaľujú pamätníčky a aj sama dávam ten svoj postupne dokopy. Aj keď viem, že niekto mi tam sotva napíše niečo úprimné, stále to bude spomienka na skvelých ľudí, ktorých som mala možnosť za osem rokov spoznať.
 
Pre tých, ktorí ma poznajú môžem povedať len toto: Friends 4ever :)!


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára